TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Den nye avensis i bilder.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #311899  av Supramk3turbo

Ja, den ser bra ut. Men Er vell egentlig bare en miks av Passat og mondeo, kanskje et snev av Vectra. Begynner produsentene å gå tom for ideer... :D
 #311964  av villejan

Sant det, de ligner mere og mere på hverandre. Det blir vel sånn om to tre år at alle biler er like, men med forskjellig merke i grillen.
 #313359  av Levin GT

Var nylig på toyota og så på denne nye avensisen..
Bilen er pen og grei den, var ikke alle løsninger jeg likte,men men..
Ja,den kan minne om andre bilmerker...Syntes frontlyktene likner på Saab foreksempel..

Synd den er satt sammen i England med engelske deler...........

Levin GT
 #313567  av Ã¸xseth

liker mye bedre den forige modellen
 #313589  av celicagt4205nord

øxseth skrev:liker mye bedre den forige modellen
enig med deg :D
Vedlegg
liker den gamle bedre:)
liker den gamle bedre:)
januar 09 061 (Small).jpg (73.5 kiB) Vist 642 ganger
 #313590  av Daniel HS

VW grill med 1/2 Saablykter :? Huff...

Vet ikke helt hva jeg synes i grunn...
 #313591  av hmsilset

Synes stasjonsvogna var fin jeg da.Men jeg kommer ikke til å kjøpe sånn bil med det første, da den forrige modellen er kjempefin :P
 #313598  av jacquelin

Jeg må si at jeg egentlig ikke liker den nye noe sånn spesielt.... Hekken på stv er Golf og fronten er egentlig bare rar... Liker ikke helt at de skal prøve å bli mer europeisk... Liker japser fordi det er japser! Og er forøvrig veldig enig i at den forrige er veldig fin! :D
 #313663  av celicagt4205nord

villejan skrev:Sant det, de ligner mere og mere på hverandre. Det blir vel sånn om to tre år at alle biler er like, men med forskjellig merke i grillen.
tror det er ingen som tør å skille seg ut,frykten for å mislykkes er større enn kreativiteten,hekken på nye avensis synes jeg er veldig lik mazda 6,tror nok alle kjikker på hverandre når de lager biler,akkorat som de tar det beste fra hvert merke for å sette det sammen til det perfekte,vi har jo sett amrikanerne nå,chrysler f.eks,de er jo på konkursens rand fordi de lager biler ingen vil ha,er nok det som gjør att de andre ikke vil skille seg ut,best å kjøre safe på det som funker :D
 #313835  av WaxFraq

jeg gledet meg veldig til å se den nye etter at jeg hadde fått min i fjord vår..
min er identisk med den sorte på bilde, med chip, tte effektanlegg, tte rundt om osv.. (meget fornøyd)

men etter å ha sett mange bilder av den nye, så synes jeg at T25'n har mye mer særpreg en den nye.
å akkurat dette er essensiellt nå i dag for nybiler! skal være morro å se om 10-15 år hvordan bilene ser ut med den trenden vi har pr. i dag..!

men uansett..jeg er en svoren toyota eier, så man skal aldri si aldri..gleder meg veldig til å prøve den nye, men ved neste bilbytte, så ligger det an til Landcrusier...med mindre at Rav'en vokser enormt ved neste kaross endring..!

hvorfor i hel********!!#Y(& kan ikke Toyota Norge ta inn Sequoia, 4Runner eller Highlander????
selvfølgelig kan man importere selv..uten garanti osv..men fa** da...!
går en helt ny Camry der hvor jeg bor, går som drosje, mannen har aldri hatt annet en Camry. Han importerte selv, til tross for ingen garanti osv...som han selv sa, hva kan gå galt????? :lol:
 #313847  av ErikG

Er det bare jeg som synes panseret på nye Avensisen har ett do lokk preg??
 #313909  av Ã¸xseth

ErikG skrev:Er det bare jeg som synes panseret på nye Avensisen har ett do lokk preg??

ha ha.. stemmer.. så det ikke før du sa det :lol: :lol:
 #315106  av Fred

Prøvekjørt nye avensisen idag. 1,6l simplex utgaven. Imponert jeg....
 #315107  av ErikG

Regner med kansje en prøvetur med den i morra da jeg skal på modellkurs på den. Spent på om den lever opp til hva de sier om den.