TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• rÃ¥tass av en MR2 MK1 til salgs pÃ¥ finn.no

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #313934  av Supramk3turbo

Ja, det der er nok en skikkelig morsom bil :D
 #313938  av hmsilset

Er litt tvilende jeg som vanelig :D Hvorfor er den til salgs hele tiden for høyere og høyere summer? Det er ingen tvil om at denne bilen har mange dyre deler, og at byggeren av den her inne har gjort en bra jobb.Men 1,6 liter motor med 320hk..Holder det da?
 #313940  av ArildM

3. Gang den selges nå, også av en forhandler da gitt. Snodige greier...
 #313944  av hmsilset

celicat23 skrev:Syns det er så gøy og se det bli skrytt av at den har skilter, akkurat som det kommer til og vare noe lengre enn første kontrollen man blir tatt i :lol:
Eneste jeg kan se er ulovelig utenom motor er seter,belter og ratt om det ikke står i vognkortet.Blir man stoppet av de værste jævlene så er det nok bare å ta av skilta ja..
 #313947  av hmsilset

bullit skrev:Ja den var rå, men blir ikke no mot den råtassen her... en av de fineste mk2 jeg har sett :D

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

Den chipen der sku jeg hatt på gamlebilen, øker jo mtorkraften med ca 20%, helt sinnsyke greier altså :roll:

Synes en dønn original mk2 er finere jeg men. Og den chippen fra 156hk-200hk er jeg i tvil om.Har lest og leta ette chip til de jeg har hatt før som øker effekten, men det er ikke mulig å fa tak i chip med betydelig økning siden hjernen i mk2 er ganske optimalisert fra fabrikk..
 #313948  av Supramk3turbo

Øke 46 hester med chip på en gammal bensin motor uten turbo 8) Litt skeptisk.
 #313949  av sindrejl

er bare piss. Man kan ikke øke noe særlig på en mr2 uten snurrbo, kanskje optimalisere og få litt mer dreiemoment og ned på bensinforbruket.. men ikke noe spes på hester
 #313961  av Supramk3turbo

Åja, he he :lol: Ville ikke fornærme deg om du faktisk syntes den var så sinnsykt rå :D Men når det bare er kødd, så kan jeg legge til at det er noe ev det styggeste jeg har sett :lol:
 #313971  av ArildM

Hehe, ikke glem Coilovers da :lol:

Sånn ca så ulovlig som en får det denne bilen da :twisted: