TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #313716  av hmsilset

sparke folk som gjør så godt de kan og ansette folk med fagbrev er teit da, om de ikke er underbemanna med faglærte.Jeg kjenner en del med fagbrev, og de er overhodet ikke noe mere å samle på enn noen andre. Er nok oppsigelser på jobben med oss også i morgen på møtet midt på dagen.Er glad jeg er hjemme å spyr :D Du får stå på videre bose og ta litt småjobber her og der så hjula går rundt.Tror mange må det fremover.
 #313857  av JK86

James skrev:Da ble det visst Amsterdam tur på meg til neste år! Trance Energy 7mars 8) :mrgreen:
vel da er hotell og fly for meg og broren til dama bestilt. må overtale han til og begynne og like trance nå ellers må han henge aleine på hotellet den 7 mars. hvem hotell bor dere på der nede a james?
 #313997  av James

JK86 skrev:
James skrev:Da ble det visst Amsterdam tur på meg til neste år! Trance Energy 7mars 8) :mrgreen:
vel da er hotell og fly for meg og broren til dama bestilt. må overtale han til og begynne og like trance nå ellers må han henge aleine på hotellet den 7 mars. hvem hotell bor dere på der nede a james?
Gode greier! :wink: Vi har bestilt hotellplass på Radisson SAS hotellet ved Amsterdam flyplass da eg får de ganske så billig via jobben :mrgreen: Skal visst være ca. 15-20min fra Utrecht.. Hvor skal dåkke bo da?
Flyet vårt går på fredag med SAS i to-tiden via Oslo ,så framme i Amsterdam kl.18.00 om eg husker riktig...
 #314001  av JK86

har bestilt rom på delux hotell da jeg får det billigere siden broren til dama jobber på grand.
 #314162  av ArildM

Nydelig prelude, spesielt med plastikk spinners :roll: Prelude er jo ingen pen bil egentlig, iaffal ikke den modellen, ble enda styggere når den hadde ei "clean" svær ræv.

Sitter å digger Spotify jeg, gæærnt mye 90talls musikk som plutselig blir bra etter 3-4 pils :mrgreen:
 #314165  av celicat23

teh funny.
Vedlegg
21c9phc.jpg
21c9phc.jpg (92.44 kiB) Vist 3658 ganger
Darth-Vader_Ariel-Atom.jpg
Darth-Vader_Ariel-Atom.jpg (269.44 kiB) Vist 3659 ganger
podborka_488_02.jpg
podborka_488_02.jpg (49.88 kiB) Vist 3656 ganger
1210166337616.jpg
1210166337616.jpg (54.92 kiB) Vist 3656 ganger
 #314189  av ArildM

And by the way, Ariel Atom er en RÃ… bil :mrgreen:
Dram @ Ramona snart? Må bare overtale noen til å la meg sitte på i bytte mot ubegrensede liter med villmannsdrikke a la trøndelag type 96% :mrgreen:
Sist redigert av ArildM den 01 feb 2009 13:20, redigert 1 gang totalt.
 #314191  av hmsilset

ArildM skrev:Haha, greit at kjærringa mi var våt som faen når jeg mista "my verginity" i en alder av 18... Oi faen dette er vel ikke slikt en legger ut på forum om.

And by the way, Ariel Atom er en RÃ… bil :mrgreen: Karsk @ my house om noen er INTR.
Dram @ Ramona snart? Må bare overtale noen til å la meg sitte på i bytte mot ubegrensede liter med villmannsdrikke a la trøndelag type 96% :mrgreen:

Ariel er det vel kun dart vader og lommemannen som kjører :D
 #314192  av ArildM

Så det teller ikke å kjøre fra alt annet uansett hva man har for slags kjøretøy? Jaja uansett hvordan jeg snur å vender på det har jeg neppe noe annen bil en en rotten Mazda 323 til ACR i år, og det nekter jeg å melde meg på å kjøre med. Bedre å spandere på seg hotell og bli kjent med noen hardcore TS-OGN folk? :mrgreen:
 #314193  av hmsilset

ArildM skrev:Så det teller ikke å kjøre fra alt annet uansett hva man har for slags kjøretøy? Jaja uansett hvordan jeg snur å vender på det har jeg neppe noe annen bil en en rotten Mazda 323 til ACR i år, og det nekter jeg å melde meg på å kjøre med. Bedre å spandere på seg hotell og bli kjent med noen hardcore TS-OGN folk? :mrgreen:
Bilen er sikkert morro å kjøre, men er mest lik f1 og gokart arielen på en måte da. Tror det blir mange ts-ogn folk, så der har du en god plan 8)
 #314247  av Daniel HS

Noen av oss blir aldri voksne, når jeg kom over denne måtte jeg jo bare ha den.. :lol:

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Vippelyktene kan selvsagt tas opp :P
Bilde

Litt dårlig fokus på mobil kameraet...
 #314313  av ina

ellers.. har alle det bra på forumet :P
nå har jeg snart klart å snu døget som var målet mitt i dag... siden jeg skal ha våken nattvakt i morra, og det blir mye lettere å holde seg våken, til tross for vaskinga... men har fått flat-tv og eye toy på jobben, noe som gjør at også er lettere å holde seg våken på stille, rolige, fine netter...
  • 1
  • 405
  • 406
  • 407
  • 408
  • 409
  • 1175