TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sard dyser pÃ¥ orginal 2jz rail

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #314245  av Supramk3turbo

Enda et spørsmål. Jeg har kjøpt meg sard dyser som skal passe rett i orginal fuelrail, men kan ikke forstå at disse kan passe riktig, har prøvd litt frem å tilbake, men ser ut til at de ikke passer helt. De går greit nedi, litt for greit egentlig, å når jeg setter på plata bak dysene som skal presse de ned, så er det ca. 1mm mellomrom mellom dysa å plata, blir ikke mye press der :| Noen som har slike dyser??

Det er disse: http://www.rhdjapan.com/jdm-low/SARD-85 ... ctors-8509

Foresten, den gule tingen på enden, skal den av, eller er det en del av dysen, ser ut som beskyttelse...men??
Vedlegg
Image2.jpg
Image2.jpg (190.91 kiB) Vist 1743 ganger
Sist redigert av Supramk3turbo den 31 jan 2009 18:20, redigert 1 gang totalt.
 #314248  av Supramk3turbo

Hmm, ser ut som jeg egentlig bare mangler noen deler. Ser at på disse som jeg sikkert egentlig skulle hatt følger det med noe ekstra greier,,, Kanskje de passer sammen med den :)

Ã… denne er jo faktisk til 2jz motor: http://www.rhdjapan.com/jdm-low/SARD-85 ... ent=Sumbit
Vedlegg
Image5.jpg
Image5.jpg (189.5 kiB) Vist 1728 ganger
 #314255  av Supramk3turbo

Ja, jeg trenger visst slike injector collars på sard dysene. Pokkern, får bestille i full fart :D
 #314272  av tojo

:D Du er meg da en ræser! spørrer og svarer selv :D
Bra det :!: viktig info , kjekt å vite om man skal kjøpe Sard dyser.
 #314275  av Supramk3turbo

He he, ja. Det er bare sånn jeg er født, spør først, sjekker selv etterpå :lol:

Men jeg lurer fremdeles på om den gule greia på enden av dysa skal sitte på eller om den skal vekk??
 #314437  av Supramk3turbo

Supramk3turbo skrev: Men jeg lurer fremdeles på om den gule greia på enden av dysa skal sitte på eller om den skal vekk??
bump
 #314444  av 2fast4u

Supramk3turbo skrev:
Supramk3turbo skrev: Men jeg lurer fremdeles på om den gule greia på enden av dysa skal sitte på eller om den skal vekk??
bump
Er vel bare en beskyttelse for dysespissen som skal fjærnes før montering.

:wink:
 #314447  av Supramk3turbo

Hmm, helt sikker?? De sitter bare noe så sinnsykt godt, litt redd for å ødelegge noe som ikke skal av :D
 #314479  av 2fast4u

Vanligvis er det en "hette" over spissene når dem kommer, men ble faktisk usikker på denne.
Motorboken sier at det skal være en skive for å hindre vibrasjoner ved montert dyse, kan være denne.
Er det hull i bunn av denne gule koppen ? Bildene viser ikke dette.
 #314482  av Supramk3turbo

Ja, det stemmer, er hull i bunnen. Så det gjør meg enda usikkrere...
 #314599  av Supramk3turbo

He he, sendte en mail til rhd-japan ang. collars til dysene, da de ikke har disse til salgs separat uten dyser. Det endte med stor takke mail fra mister Takeru Yonaha, så de har nå lagt til collars for sard 850cc supramkiv høyohm dyser på deres side til bra pris. Å på toppen av det hele fikk jeg 10% avslag på dette på grunn av min hyggelige mail :D