TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• rÃ¥tass av en MR2 MK1 til salgs pÃ¥ finn.no

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #313984  av inzane2012

må si at jeg faktisk ikke helt klarer å bestemme meg for om jeg syns den er stygg eller ikke, har definitivt sett styggere biler enn den der, samt at det finnes "orginale" mk2 som kun har mindre mods som litt senk og fetere felger som ser ti ganger bedre ut, pluss det var litt "spennende" det som var gjort med lakken da, syns det er litt artig at folk gjør litt andre ting enn bare det samme greiene hele tide :P jeg personlig drømmer om å få bilen litt mer i den japanske streetracing stilen, gjerne med two-tone lakk eller noe sånt :)
 #314042  av sindrejl

bullit skrev:Håper inderlig dere skjønte at den meldingen var gjennomsyra av IRONI :lol:
så vanskelig å se det på nettet, ville liksom ikke kommentere tilfelle du faktisk syntes den var rå.. hihi
 #314285  av bullit

Ja skal smøre på tykkere neste gang :D

Litt sånn da kanskje:
Den bilen er som tatt rett ut av drømmene mine, Hvis jeg fikk ta de beste delene av alle verdens supersportsbiler og satt det sammen til en bil, måtte den se sånn ut... Ahh tror nesten ikke jeg kan se mer på de bildene for da blir jeg våt i buksa her :shock:

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

Bare se så vakkert da folkens...
 #314291  av Supramk3turbo

Jeg sier bare...ÆSJ :lol:

Men virkelig bra funn på finn :D