TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• alu radiator int?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #313362  av pkgrette

noen flere enn meg som er int i dette. hadde tengt å ta inn fra australia men jo flere jo billigere blir det. underkant 2000 tipper jeg på
 #313385  av Helgeland

hvis det er mr2 mk2 du tenker på så er jeg også intresert...
 #313625  av pkgrette

ja
 #313637  av JK86

all in :D
 #313752  av pkgrette

da er vi 3 skal sende fårespørsel:D asi heter dem som selger dette til den prisen
 #313757  av JK86

men vi skulle jo vært litt flere da. ingen andre som vil ha en litt bedre radiator. de fleste som har mr2 trengder denna da de originale ikke tåler så mye. og særlig dere som kjører om vinteren og fanger opp saltet og dritten trenger nok en ny en i alu.. sant?
 #313767  av samejon

Mulig å få en link til bilder og info osv? Kan være av interesse dette her...
 #313782  av Helgeland

jeg kjører en orginal gti. men det kan vel ikke ta skade??

for det skal jo være en normal drifttempratur. og det klarer vel gti og lage selv me alu radiator??

altså.. er det skadelig og kjøre med alu radiator når du kjører en så si orginal gti....
 #313785  av JK86

absolutt ikke. den kjøler bedre og ruster ikke i stykker som den originale og ser penere ut. tror nok fint den holder normal drift temp fordi om
 #313787  av Xlr8

er ingen porblem med driftstemp pga de er termostaten som styrer..
 #313894  av Helgeland

glimrende jeg kan høre med en her hjemme om han også vil ha for han skulle bestille alu radiator.. så jeg kan høre om han har eller om han er intresert..
 #314385  av pkgrette

nå har jeg fått total pris til meg og det kommer på 2200 pluss kasnje moms det er aluradiator ser helt lik ut som den orginale bare at den er i alu seff og kjøler 30% mere og holder seg fin utrolig mye lengre
 #314498  av Helgeland

hen jeg skulle høre med skulle ikke være med.. men jeg er med.
 #314661  av pkgrette

den er grei. jeg som eventuelt skal kjøpe inn må bare høre om folk vill ha det. hegeland du er ført opp da er vi 3.
 #314705  av pkgrette

sorry jeg måtte ha så jeg bestilte kunn til meg selv vet det er flere som kunne tenkt seg men ta kontakt så kan jeg se om jeg kan få betilt flere