TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lexus 600h utenfor Ikea Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #314451  av sindrejl

Litt kontrast i hverdagen .. lexus ls 600h parkert rett utenfor inngangen til Ikea Trondheim :mrgreen:
 #314570  av supratt

hehe, jeg parkerte ved siden av den 600h,en inne på Lade City før jul jeg :? NSX-T,en ser rett og slett ut som en lekebil :lol:
Vedlegg
DSC00115.JPG
DSC00115.JPG (31.29 kiB) Vist 1350 ganger
 #314573  av lexusmann

:shock:
Svære biler, ja...sjelden å se sånne...
 #314646  av sindrejl

supratt skrev:hehe, jeg parkerte ved siden av den 600h,en inne på Lade City før jul jeg :? NSX-T,en ser rett og slett ut som en lekebil :lol:
og nsx'en er sånn sett en relativt bred bil :D Hadde sikkert sett svær ut ved siden av en SUV også den lexusen :)
 #314656  av dca

hehe...tar jeg ikke helt feil på bilnummeret så er vel dette samme bilen som står side ved side ved min bil hjemme hos oss i sommer ;)
var ute å farta litt med den der! :)
Vedlegg
yeah.JPG
yeah.JPG (172.02 kiB) Vist 1305 ganger
 #314703  av lexusmann

Merkelige farger på det bildet der...og det ser ut som IS'n står på felgen... :wink:
 #314722  av supratt

men, er vel lenge til jeg får oppleve å føle meg liten og sitte på bakken igjen..NSX,en er solgt :cry: :cry: :cry: til en som vistnok er aktiv innenfor Moldestuket.... Neste helg forsvinner den. Er til utbedringslakkering av bl.a Wings West kittet, ny proffsoting av vinduer osv i disse dager......Blir ikke aktuelt å levere fra seg en slik bil uten at den er teknisk og kosmetisk så bra stand den kan være... :) Vet med meg selv at det blir vanskelig å bli fornøyd med noe erstatter, nesten uansett hva det blir..NSX gjør noe med en :roll:
 #314745  av dca

lexusmann skrev:Merkelige farger på det bildet der...og det ser ut som IS'n står på felgen... :wink:
hehe...regn tidligere på dagen så de er begge veldig skitne faktisk :)
den føler seg vel litt på felgen da ved siden av big brothaaa! haha