TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har sett?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #314665  av AndersE

Lurer veldig på om noen har sett gamle bilen?
solgte den for ca 3-4 år siden. Det er en Lexus IS200 00 mod. Farge lavarød, justerbar senk, 19" chrome hjul.
Var veldig glad i bilen og må innrømme at det trillet en tåre idet den dro avråde...
Noen som kan hjelpe meg?lurer veldig på hvordan bilen har det=)Bilen ble den solgt til Vik i Sogn.
HÃ¥per noen kan hjelpe meg=)
 #314700  av lexusmann

Denne?
Så den her i Skudeneshavn i forfjor sommer, mener jeg det var....var en som var på tur, og tror han var fra Sogn..ikke helt sikker....spurte etter han her, og fikk kontakt også...
Vedlegg
Bilde008.jpg
Bilde008.jpg (48.67 kiB) Vist 1993 ganger
 #314721  av supratt

Forfriskende og hærlig å se en IS200 i annen farge enn sølv,sort og blå :) Kjempepen bil i den fargen jo :)
 #314753  av AndersE

Det er den ja!=)var meg du pratet med da=)bilen var min på den tiden, men lurer veldig på hvordan den har det nå??=)
Hadde satt stor pris på om noen viste noe om den og til og med kanskje hadde noen bilder?=)
 #317767  av AndersE

Fant ut at bilen ble vraket 10-12-08=(=(=(=(=(
Men uansett, noen som har noe innfo om bilen før den ble vraket?kanskje noen bilder eller bare litt om hvilken stand den var i=)
 #317768  av lexusmann

:shock: :shock: :shock:
Det var jo KJEMPETRTAGISK!!!!! :cry: :cry: og så DEN fine bilen da.....
 #317811  av sikkerhet

Vil ikke biltilsynet si noe om eier (evt. forrige eier siden den er vraket)???? Det skal jo i utgangspunktet være en smal sak å få oppgitt eier hvis man har registreringsnummeret?

At den er vraket kan jo bare si en ting. Den har kollidert noe helt forjæ.......
 #317857  av AndersE

det har nok smelt litt ja...=( liker ikke den som hadde skyld i det der...
Sikkert sønnen til en takstmann som kommer i den til våren, dessverre!!!!
Vet hvem som eide den, men har ikke hørt noe fra han, endel int. i hvordan den har hatt det=)