TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #314887  av Daniel HS

Ja, James, forventer at du møter lørdagsnatten når jeg er ferdig på spillejobb! Hvis det blir denne helgen da... :P Lei av bare å se bilder og høre om dem, nå vil jeg se den i real life :D
 #314896  av James

Daniel HS skrev:Ja, James, forventer at du møter lørdagsnatten når jeg er ferdig på spillejobb! Hvis det blir denne helgen da... :P Lei av bare å se bilder og høre om dem, nå vil jeg se den i real life :D
Henter den imårra Daniel :wink: Skal være edru imåren for en gang skyld..Syns eg har go grunn til å være det denne helga :mrgreen: blir vel ut å cruise tenker eg :)
 #314897  av James

ErikG skrev:Tipper på en svart mr2 mkII turbo.
Ikke umulig :wink:
Kommer med mye bilder og info etter den er hentet og kommet seg trygt hjem :)
 #314930  av tojo

Everton - Bolton :D Ja nå er Everton ikke langt unna en ny 3poenger :D ca 17.45 blir det bekreftet. :D
 #314934  av celicat23

hmsilset skrev:
celicat23 skrev:Hahaha, sånt her skjer når man kjeder seg for mye på jobb:

http://WWW.NIK0N.COM

Hahahaha
Du burde kjede deg mere :P Er så mange bra bilder
Takker, men selve www.mariusaasheim.com siden har jeg lagd for lenge siden. Var mest domene navnet jeg har kjøpt som jeg (som kamera nerd) syns var festlig :)
 #314935  av ArildM

Genialt navn på Websiden din, utrolig at det navnet ikke var tatt i fra før av :shock:
Spørs om du ikke får noen random hits fra folk som skriver feil også :wink:
 #314939  av tojo

hmsilset skrev:hehe,den var bra.I Norge ville han blitt dømt uansett da :roll:
:lol: hehe ja Nordmenn tror ikke på "skybert" vi måtte nok skylda på Titten Tei. :lol:
 #314946  av Supramk3turbo

Ah, skikkelig digg å sette seg i sofaen med en kald Mack pilsner og en Grandis etter en relativt kort arbeidsdag :D Blir fylla i dag, skal sjekke ut om det er noe trøkk på Redroom i dag også :lol: (Hammerfest)
 #314950  av hmsilset

tojo skrev:
hmsilset skrev:hehe,den var bra.I Norge ville han blitt dømt uansett da :roll:
:lol: hehe ja Nordmenn tror ikke på "skybert" vi måtte nok skylda på Titten Tei. :lol:
Ja, eller Theodor :D
 #314953  av inzane2012

wooooowhoooooo, endelig ferdig å installere windows på den nye harddisken min...får bare håpe den funka ei stund nå da så jeg slipper å begynne påan igjen:) måtte laste opera på nynorsk denna gangen da, siden det tross alt er mitt hovedmål :P
  • 1
  • 408
  • 409
  • 410
  • 411
  • 412
  • 1175