TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• tuning av peters mk3

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #314874  av mulle-mek

ja gleder meg nå :D
Vedlegg
rsz_supra_023.jpg
rsz_supra_023.jpg (69.97 kiB) Vist 1123 ganger
rsz_supra_024.jpg
rsz_supra_024.jpg (86.4 kiB) Vist 1121 ganger
 #314948  av mulle-mek

:evil: hater venom nå. dem 6 små djevlene skal kastes så langt inn i skogen som jeg klarer :evil: :evil:
 #314949  av Supramk3turbo

Hva, Dysene?? Funker de ikke??
 #314951  av mulle-mek

helt korekt går bare på 5 prøvde de en gang før men fikk samma problemet da trodde jeg kunne løse de ved å redusere bensintrykket men tok grundig feil da er de bare å sette i org dysene og kjøre opp benstrykket isteden gjør samma nytta men venter litt med de skal kjøren litt og etterftrekke toppen samtidig åssen går de med din ?
 #314952  av Supramk3turbo

Hmm, okay. Så det er bare en dyse som er død. Er ikke brudd eller dårlig kontakt i ledningsnettet et sted da? Det finner du jo fort ut når du setter tilbake de orginale. Ellers så er det jo bare å reklamere, få en ny en.

Med min går det greit, venter på en haug med deler, he he. Neida, men er da litt som står igjen. Har kommet akkurat så langt som set står i tråden min. Er på jobb nå serru, langt langt vekk :D Så står stille nå.
 #314955  av mulle-mek

ok men vi blir jo ferdige etter hvert da akkurat måka gårdsplassen for snø nesten 2 timer :twisted: hater snø .har jo mere å gjøre skal jo bytte ut ic rør og intercoolern :D
og seff vaske motorn når den blir klar :oops: venom har jeg søkt på andre forum og og konklusjonen er styr langt unna den forbanna dritten :evil:
 #314956  av bjornalf

har nye venom dyser... 550 lav ohm... kan sende til deg hvis du betaler frakt.. hvis du har lyst å prøve med venom..
 #314958  av Supramk3turbo

Hmm, ikke for å ødelegge for deg bjornalf. Men om Venom virkelig er så dårlig, så hadde jeg kanskje prøvd noe annet...Kan fort koste mye om en eller to dyser finner på å stenge ved fullt pådrag :)
 #314960  av bjornalf

neida har bare noen nye dyser liggende ned i boden som jeg sikkert kommer til å kaste.. så tenkte siden han manglet... så kunne jo kanskje han trenge... men ville vell ikke brukt disse selv :(
 #314973  av mulle-mek

takker for tilbudet men takker pent nej er ferdig med venom kjører hellre høyere bensintrykk på de gamle så fløder de 550 de og 8)
 #314980  av ErikG

Vet du dim og motstand på dem? De jeg har merket opp. Hadde vært gull om jeg hadde vist om de passer i railen min.
Vedlegg
Dyse.jpg
Dyse.jpg (20.52 kiB) Vist 1064 ganger
 #314982  av mulle-mek

ErikG skrev:Vet du dim og motstand på dem? De jeg har merket opp. Hadde vært gull om jeg hadde vist om de passer i railen min.
meg el bjørnalf ?
 #314985  av Supramk3turbo

Sikkert første mann til mølla :lol:
 #315447  av mulle-mek

ErikG skrev:Vet du dim og motstand på dem? De jeg har merket opp. Hadde vært gull om jeg hadde vist om de passer i railen min.
rosa 10mm grønn 71mm rød 16mm blå 18mm hmm gul imorgen
 #315472  av mulle-mek

ENDELIG var ute og prøvekjørte bilen idag ser ut som at alt funker ok etter at jeg byttet dysene . var litt for glatt til å øse alle gampene men moro var de jo :D
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13