TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Inner City Meet 2004, Youngstorget i Oslo 15. mai

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #31382  av CelicaTurbo

Vi er invitert til å stille med et par "stylede/tunede" biler på Inner City Meet 2004, Youngstorget i Oslo, lørdag 15. mai. Er det noen som kunne tenke seg å stille opp på dette? Vi skulle gjerne hatt Markus sin bil her siden den nok hadde fått en del oppmerksomhet, men det er jo ikke sikkert at Markus har tid/mulighet/lyst/penger til å stille på dette, særlig med tanke på at han holder til på andre siden av fjellet. Det er også den gullfargede MR2'en som nok vil vekke en del oppsikt, kanskje Jan Erik har fått på stylingen sin til denne tid? En Supra hadde vært kjekt om noen stilte med, og siden vi har to medlemmer her med ST205 Celica så er det kanskje håp om at noen av dem kan stille? :) Noen som føler kallet og ønsker å vise sin bil på dette, gjerne med en liten diskret ts-ogn-sticker på bilen? :)
Sist redigert av CelicaTurbo den 25 mai 2004 13:45, redigert 1 gang totalt.

#31402  av sindrejl

Frank Dyrendal sin gullsupra hadde vært knall å stille med.. den eier alle biler i lydvolum iallefall :D

Lyden fra den bilen er seriøst det grommeste jeg har hørt i mitt liv.. selv skyline brumming var ikke i nærheten av like tøft :)
Sist redigert av sindrejl den 01 feb 2004 12:36, redigert 1 gang totalt.

#31414  av MRQuoc

så du vil ikke ha MR2 MK1 , hva er dette ? apartheid ?` :P
:x , Jeg tar turen inn for en kikk hvis noen stiller ut :] noen andre ?

#31417  av jan-erik

Er stylinga på plass innen 15. mai så stiller jeg. Er jo ikke så langt vekk fra meg akkurat da.

#31418  av jumbo

Hva slags styling har du bestilt deg Jan-Erik?

#31420  av Erlend

Ja, hva slags styling har du bestilt, Jan? *spent* Vær så snill å svar "TRD widebody" :twisted:

#31427  av jan-erik

Har bestilt Trial front- og bakfanger og sideskjørt. TRD VM180 bakvinge. TRD VM180 kitet koster, masse penger, nesten like mye som et Veilside widebody kit. Dessuten liker jeg widebody kitet til TRD i gult eller sort, så da måtte jeg uansett lakket om hele bilen. I tillegg kommer bredere felger. Kommer på nok grunker det jeg har bestilt, og har heller lyst til å bruke det jeg har igjen til turbokit neste år :-).
Vedlegg
trial-mrs-p39.jpeg
trial-mrs-p39.jpeg (201.25 kiB) Vist 4355 ganger
TRD VM180 rear wing.jpg
TRD VM180 rear wing.jpg (26.04 kiB) Vist 4355 ganger
Trial.jpg
Trial.jpg (26.72 kiB) Vist 4355 ganger

#31432  av CelicaTurbo

joda, jeg sitter ikke her og bestemme at MR2 mk1 ikke kan delta så klart, om noen er interessert er det jo bare å gi beskjed om det så skal jeg samle opp en interesseliste og sende over til arrangøren. Men slik jeg forstår dette er det primært stylede og tunede biler dem er ute etter, jeg antar at også sjeldenheter er interessante :)

#31479  av MRQuoc

just kidding Celica, du vil sjeldent finne meg på en utstilling , jeg er for dyrbar til det 8)
:P

#31493  av Amund

CelicaTurbo skrev:joda, jeg sitter ikke her og bestemme at MR2 mk1 ikke kan delta så klart, om noen er interessert er det jo bare å gi beskjed om det så skal jeg samle opp en interesseliste og sende over til arrangøren. Men slik jeg forstår dette er det primært stylede og tunede biler dem er ute etter, jeg antar at også sjeldenheter er interessante :)
bilen min er sikkert ferdig til da, men så var det feil side av fjellet da.. :roll:

#31502  av MRQuoc

Amund skrev:
bilen min er sikkert ferdig til da, men så var det feil side av fjellet da.. :roll:
Vi klarer vel å ta godt i mot deg :P

#31516  av supratt

Kunne godt tenkt meg og stilt opp med Safransupraen min jeg, men kanskje jeg og Stine har fått montert Veilside kittet til Celicaen innen da?

Og vi to er ikke redd for noen mil vi, 110mil tur retur hva er det da?
Spørsmålet er bare om kittet er ferdig montert for da skal dere ikke se bort ifra at hvis tidspunktet passer så kan vi stille med både Veilside stylet -98 Celica Cab. og Supraen. :roll:

#31521  av CelicaTurbo

Jeg tror arrangørene har behov for tilbakemelding innen rimelig tid men jeg kan forhøre meg om når de senest må ha listen over eventuelle biler samt bilder av bilene, så kan vi ta en ny runde og se om det er noen som vet mer sikkert da..

#31530  av supratt

Ett bilde av Veilside stylinga til Cabrioleten vår. :D
Vedlegg
FrankOgStine_6.jpg
FrankOgStine_6.jpg (21.73 kiB) Vist 4271 ganger