TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Espen's Corolla [Stanced]

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #309152  av ArildM

men heller spacere hvor spaceren skrues fast i bilen, og så hjulet i spaceren.
Var slike jeg tenkte på :)
 #309154  av mr2storbrua

Jeg kjøpte mine bakspacere av Neemi her på forumet, men tror ikke hun solgte mindre enn 1". Disse var med bolter. Var i overkant av 1000,- pluss frakt pr par.
 #309306  av Lørnings

boltene slås ut med hammer, (ta av trommel/skive, så er det et spor der som du kan slå boltene ut ved), de nye strammes ved å sette inn boltene gjennom hullet, (pass på at splinesene sitter i spora sine) også er det bare å kjøre de fast med muttertrekker fra forsiden med en vanlig hjulmutter med hull i begge ender, bruk den flate enden inn mot navet..=)
 #309468  av Espen-S

Takker :D
Jepp!

Sentral låsen og xenon kittet til tåkelysa kom :D bedre lys og sentral lås burde gjøre det! :)
 #309480  av Espen-S

I helga var det helt rått vær, lett snø og glatt <3 Rå kosa meg på snøen :) Har noen bilder fra det og fra målerene som skal være på CD speller plassen :)

Bilde
3 Autogauge målere (RPM,Volt og Oljetrykk)
Bilde
I det sekundet så kameraten min ut som en Snømann! :|

Litt slæddings på vinterglatta er jo morro :)

Blir spennede å se åssen det blir med de målerene satt sammen :)

Noen andre som har kosa seg på glatta i helga eller?
 #311329  av Espen-S

Ja da har jeg endelig fått demperene og fjærene jeg har venta på i lang tid :) Orginale dempere hele veien med Cobra 40/30 senk :) Men jeg har fått ett litt stort porblem, første gangen jeg er borti dempere, så jeg vet igrunn ganske lite om sånt. jeg fikk demperene i går, men trur jeg har fått feil :S Noen som kan se utifra detta bildet om det er feil? Kansje dette settet er til en e11 eller 12...

Bilde
Det er bakdemperene jeg er i tvil om...
Bilde

takker for hjelpen :)
 #311347  av Espen-S

Ja det var heeeelt feil dempere :P men fjærene passer :)
 #315297  av Espen-S

Da har jeg fått vert ute i kulda ( eller inni i den varme bilen ) og ordna og satt på plass interiøret forann etter lakkering :) Men må forbedres til sommeren ;) For er noe tilpassning og mass lednings rot jeg må ordne opp i... noen bilder:

Bilde

Bilde

Noen meninger. Jeg må få lagt Skjermen litt lengere inn :)
 #315302  av EXS

dette ble bra Espen,

hva med plasma skiver og nytt ratt.
 #315303  av Espen-S

:D

Joda, det kommer. Men tviler på at det blir kjøpt nytt ratt med det første. Med tanke på airbagen å sånt. Men plasma skiver kommer til sommeren :)
 #315686  av Espen-S

Da har jeg endelig begynt på senkinga og skifting av dempere. Bare noe dritt for sliter med den lille mutteren som holder fjærbeninet til Dempere! :( Noen bilder:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Det var Forann. Her er bak under skruing. Men problemer med 1 muttter! :(

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Kommer Flere Bilder Ettervert :)
 #316983  av Espen-S

Da kommer det nye front lykter til fredagen :)

Får satse på klar glass med tanke på xenon osv.
 #317101  av Espen-S

Jepp :D Hjelper seg steg for steg. Mangler bare Hvit perlemor lakk , så er den omsider strøken :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14