TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vindusheis

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #315473  av lexusmann

Har bytta fronthøyttalere i corollan, og alt ble bra, men fant fort ut at vindusheisen på høyre side ikke funker...stikket inni døren er i, og er heller ingen sikringer som er gåen(tror jeg)....noen tips/erfaringer rundt dette?
 #315489  av lasse

Kan jo hende det har blitt brudd i en ledning? Er et vanlig problem i den lille bøyen som går imellom karrosseriet og døra, kan jo måle om det komer 12v ut i stikket.
 #315490  av Fred

Veit ikke hvor mange ganger det har kommet folk med det problemet, så er det bare "låseknappen" for høyre ruta, i venstre dørtrekket som er trykket ned..... Sier ikke at du har gjort det, bare slenger et hint ut i luften... :wink:
 #315491  av lexusmann

Hehe, nå våger jeg ikke å si det sjøl, kan jo godt hende..men den låser vel begge vinduene?venstre vindu fungerer nemlig...skal besøke søstra mi i kveld, så sjekker det da... :wink:
 #315493  av Fred

Låser kun høyre.... Eller høyre foran og begge bak hvis du har 4 elektriske...
 #315494  av lexusmann

Fred skrev:Låser kun høyre.... Eller høyre foran og begge bak hvis du har 4 elektriske...
Da kan det godt hende at det bare er knappen som er trykket inn...ser på det...har gammeldags sveiv bak...hadde vært bra med elektrisk der også, men det koster vel ei lita formue...
 #315555  av lexusmann

Hehe, var som Fred sa, vinduet var låst...så problemet er løst folkens... :lol: men kom noen stygge lyder fra det da jeg prøvde det i går kveld...noen mulighet for å smøre noen steder?har ikke vært i gang på noen dager...