Bamsemoms skrev:Ramsoul skrev:Bilen blir GODT tatt vare påHei!![]()
rundet 10,000 i dag, har kjørt 100 mil på to uker![]()
Elsker ulv i fåreklærkonseptet, en rå bil uten at den skiller seg ut men også ikke ser tam ut.
har fått et par TRD merker jeg skall sette i grillen og bakpå, ellers blir det lite nå i starten, vurderer chip når den runder 20,000 men skall vere sikker på at jeg er over garantitiden.
fikk tips om at disetuning i trondhjem skall ha gode bokser![]()
blir litt bortskjemtmerket dat godt da jeg satte meg i den gamle st182 en, der jeg måtte bruke nøkkelen for å komme meg inn og starte
Får se kanskje man får kommet seg på treff snart=)
begynner å bli merkbart lysere uttafor døra
Skal du først ha i sånn diselboks i bilen anbefaler jeg deg å styre unna det som blir levert i Norge. Jeg og en kammerat. (Auris 2,0 D4d og Lexus is200d) var hos ett firma i Danmark ( http://www.sancodk.dk ). Der har dem noen systemer som leverer mer power og som er sikrer for motoren. Jeg har selv hatt sånn diesel tuningboks fra det firma i tr.heim. Ofte gikk bilen i nødmodus og jeg var egentlig ikke fornøyd. Jeg og kompisen min dro ned til sancodk som ligger i Aalborg. Der har dem til og med bremserulle slik at man kan justere motoren slik at man får den effekten man er på jakt etter og ikke minst den effektkureven som passer best. Det beste av alt er at dette koster ca det samme som en slik tuningboks som blir levert her i Norge. For å si det enkelt. Jeg har mer power i min 2,0 D4D en det er i din Auris X. Dette har jeg på ett fint stk A4 papir. Lurer du på noe så send meg en PM.
Takk for tipset, kanskje det blir roadtrip til danmark i sommer=D
litt langt å kjøre fra nord norge men det hørest ut som det er verdt det=)
Går de inn i ecuen eller spesialtilpasser de boksen?? blir nok å vent till garantien er over, er ikke vant med så morro gasspedal.
de fleste som sitter på, trudde ikke det gikk an å få en sånn aks fra en diselmotor med rødstreken på 5000.
mange v.tech elskere her, som ikke skjønner hva de går glipp av=)
Har du den for utlandske kunder eller tüv godkjent???