TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #315818  av inzane2012

giske, føler med deg:) følte meg selv "lurt" av han jeg kjøpte bilen min av, men mye av det tror jeg kom av at det var første bilen jeg har kjøpt og var helt i 100 når jeg såg den så mange av feila den hadde forsvant litt i lykkerusen over å endelig eie min egen bil... når er det ikke noe for meg å gjøre med den saken annet enn å ta så godt vare på bilen som jeg kan og gi den den pleie og kjærlighet den tydeligvis ikke har fått av tidligere eiere...
 #315830  av Giske

inzane2012 skrev:giske, føler med deg:) følte meg selv "lurt" av han jeg kjøpte bilen min av, men mye av det tror jeg kom av at det var første bilen jeg har kjøpt og var helt i 100 når jeg såg den så mange av feila den hadde forsvant litt i lykkerusen over å endelig eie min egen bil... når er det ikke noe for meg å gjøre med den saken annet enn å ta så godt vare på bilen som jeg kan og gi den den pleie og kjærlighet den tydeligvis ikke har fått av tidligere eiere...
Ja, det hørtes veldig kjent ut det der :roll:

man må vel bare lære av sine feil! neste gang er jeg forhåpentligvis bedre på vakt:)
 #315850  av celicat23

Ååååh, skal det gå litt utover de udugelige kukksugerene som har vært med og lagd den forbanna situasjonen vi alle er i altså?

http://e24.no/boers-og-finans/article2935435.ece

Nå fikk jeg SKIKKELIG mye medføelse altså, uff. Er det noen som har e-post adressen til noen av de, så jeg kan si "hahahahahaha, FORTJENT!!!!" ??
 #315853  av ArildM

Hurra, men er vel de nederste på rangstigen som får sparken i den bransjen også.

Når toppene i samfunnet driter seg ut så går alt kjempe greit for dem, mens alle oss litt nærmere bakkenivå får kjenne på krisen.
 #315858  av celicat23

ArildM skrev:Hurra, men er vel de nederste på rangstigen som får sparken i den bransjen også.

Når toppene i samfunnet driter seg ut så går alt kjempe greit for dem, mens alle oss litt nærmere bakkenivå får kjenne på krisen.
Selvsagt. Og skulle noen topper få fyken så har de som regel noen fallskjermer som redder de fra og selge en av husene sine med det første. Men dette er ivertfall innen for riktig bransje.
 #315874  av ArildM

Er det noen KE25 folk inne på forumet eller? Har fått tak i en rød en nå :mrgreen: Skal lage egen tråd med bilder så snart jeg får tid :)
4772392_509x382.jpg
4772392_509x382.jpg (30.85 kiB) Vist 1136 ganger
 #315919  av hmsilset

celicat23 skrev:
hmsilset skrev:Eksen min til salgs igjen http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16407608

Rart at den ser akkurat likedan ut som når jeg hadde den i 2004 :D
Samme km stand også eller? :lol:

Nei,gått 135 ca når jeg solgte. 109 når jeg kjøpte den på tg bil.kjøpte for 127000kr inkl nye felger og dekk:)
 #315920  av celicat23

hmsilset skrev:
celicat23 skrev:
hmsilset skrev:Eksen min til salgs igjen http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16407608

Samme km stand også eller? :lol:

Nei,gått 135 ca når jeg solgte. 109 når jeg kjøpte den på tg bil.kjøpte for 127000kr inkl nye felger og dekk:)
Så på 5år skal liksom bilen bare ha gått 29.000km da... Lite sannsynlig...
 #315929  av angrykid

Om bilen kjøres på sommeren, så begrenser det seg litt hvor langt man klarer å kjøre.. jeg har enda ikke oversteget 8000km på lexus'en min siden jeg kjøpte den i fjor sommer, og jeg kommer ikke til å klare det heller. :)
 #315933  av hmsilset

celicat23 skrev:[

Samme km stand også eller? :lol:[/quote]

Nei,gått 135 ca når jeg solgte. 109 når jeg kjøpte den på tg bil.kjøpte for 127000kr inkl nye felger og dekk:)[/quote]

Så på 5år skal liksom bilen bare ha gått 29.000km da... Lite sannsynlig...[/quote]

Det er veldig lite ja.Men kan jo hende.Kjører lett mr2n 20000km i året jeg da.Er ikke mulig å sette fra seg 3 timer en gang :P
 #316003  av inzane2012

celicat23 skrev:
Så på 5år skal liksom bilen bare ha gått 29.000km da... Lite sannsynlig...
er slettes ikke så usannsynlig det du, en som bor i hjembygda mi kjøpte seg en mitsu 3000gt for ca 4 år siden, og han har garantert ikke kjørt den mer enn 10000km på den tiden, han kjørte den vel 1500km på det første året, og det var inkludert turen hjem fra østlandet når han henta den... han bruker den kun på fine solværs dager og 1. og 17. mai, og fine solværs dager kan det vere få og langt mellom på vestlandet inni mellom fjella...
 #316006  av ina

bilen min hadde gått 60000 på over 10 år og det var med ferieturer til spania og polen...
  • 1
  • 413
  • 414
  • 415
  • 416
  • 417
  • 1175