TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Inner City Meet 2004, Youngstorget i Oslo 15. mai

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#31542  av CelicaTurbo

kommer til å bli meget bra det der :) Er kittet under bestilling eller venter dere bare på å få det montert :)

#31558  av s10ne

Kittet har vi liggende. Venter bare på å få det montert. Har fått god-pris (i underkant av 10.000) på montering og lakkering hos Toyota, så vi håper å få gjort det til våren titter frem! :D

#31565  av CelicaTurbo

ah, den prisen var nå upåklagelig synes jeg :)

#31568  av s10ne

Ja! Vi har vært i kontakt med flere som ikke er merkeverksteder og de skal ha langt mer! Heldigvis fikk vi tilbudet skriftlig (har etterhvert funnet ut at det lønner seg!). Har hørt at det kan være nokså mye jobbing med å få tilpasset slike kit, så de skal få noe å bryne seg på! Får bare håpe at resultatet blir bra!

#31570  av cameleon

Steike det var billig! Jeg spurte om prisen på totallakkering på bila og de skulle ha mellom 30-40k for å lakkere den :shock:

Vel noen er heldigere enn andre hehe. Gleder meg i alle fall til å se når kittet er kommet på :!: :wink:

#31576  av @lpher

s10ne skrev:Ja! Vi har vært i kontakt med flere som ikke er merkeverksteder og de skal ha langt mer! Heldigvis fikk vi tilbudet skriftlig (har etterhvert funnet ut at det lønner seg!). Har hørt at det kan være nokså mye jobbing med å få tilpasset slike kit, så de skal få noe å bryne seg på! Får bare håpe at resultatet blir bra!
Snakker vi Hell Bil i Trondheim her eller?

@lpher

#31577  av s10ne

Nei, det er Toyota på Ørlandet!

Vi tok nylig hovedservice der også, og de er en del "høvdinger" rimeligere enn her i byen.

#31580  av CelicaGT

Visst det er orginalt Veilside er vel det minimalt med tilpassning som må til....men det kittet koster skjort og da..... :roll:

#31584  av Erlend

Ja...lurer også på om det er originalt Veilside. De kittene er blodig dyre og tar vel en del måneder å bestille. Men det er nok av fine og relativt billige Veilside-kopier der ute da :)

#31594  av s10ne

Komplett kit ble kjøpt hos Topstyling (før vi ble klar over alle de negative omtalene...). Kitet ser bra ut, men det er nok en kopi selv om de i Topstyling sa det var originalt. Får håpe det ikke blir alt for mye arbeid å få det montert, men vi har jo fastpris så det blir ikke vårt problem om de bruker lang tid. De er klar over at det ikke er originalt.

#31597  av supratt

cameleon skrev:Steike det var billig! Jeg spurte om prisen på totallakkering på bila og de skulle ha mellom 30-40k for å lakkere den :shock:

Vel noen er heldigere enn andre hehe. Gleder meg i alle fall til å se når kittet er kommet på :!: :wink:
Dette har ikke med å være heldig det VUTTU, dette er iskald beregning og god timing det "gutten" min. :wink: (Kan gi deg noen gratis tips hvis du vil. :) )

Hellakkering skal være mulig å få på bilen din fra: 10000,- og da med ett bra resultat. :shock:

#31606  av cameleon

supratt skrev:
cameleon skrev:Steike det var billig! Jeg spurte om prisen på totallakkering på bila og de skulle ha mellom 30-40k for å lakkere den :shock:

Dette har ikke med å være heldig det VUTTU, dette er iskald beregning og god timing det "gutten" min. :wink: (Kan gi deg noen gratis tips hvis du vil. :) )

Hellakkering skal være mulig å få på bilen din fra: 10000,- og da med ett bra resultat. :shock:
Hellakkering har jeg i boks :) Har en veldig bra deal på det som ligger rundt den prislappen du nevner :)

Iskald beregning og god timing ja hehe :D I like the sound of that :wink: Tar gjerne imot noen gratis tips vettu :wink:

#31622  av supratt

Hva mener du med at du da måtte gi mellom 30k - 40k????? :roll:

#31638  av MR2turbo

Jeg har blitt invitert til å være med på utstillingen i Oslo og tror jeg vil prøve å få det til.. Fikk mail om det og svarte i dag... :)

Noen her som vet noe mere om det annet enn det som står på sidene? ( http://www.bilstyling.net )Var ikke så mye info i mailen jeg fikk....

#31653  av CelicaTurbo

var ikke mye i mailen med invitasjon som jeg heller fikk, men de vet vel mer når det nærmer seg..

så i det minste du kommer til å stille da altså Markus? :)