TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• De rÃ¥este bilene dere har Kjørt/Sittet pÃ¥ med?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #315944  av lexusmann

ArildM skrev:http://rapidshare.com/files/200001564/S ... 5.avi.html
Hiacen til XXX - Dragrace på mo.
Linken fungerer ikke... :wink:
 #316036  av Ã¸xseth

er ikke det den hiacen som går her nede på jæren?

noe annent en den jeg kjører til vanligt vertfall :D
 #330873  av Ã˜rjanN

Som sagt, jeg er bare 13, men har fått kjørt noen biler i det siste..

Daniel HS's Celica Carlos Sainz :twisted:
Toyota Yaris
Volkswagen Caddy
Toyota Corolla

Var artig å klare å løse Daniel sin, med å bare kubbe 1 gang! :D
 #331664  av Daniel HS

Kjørt og kjørt den, du løste den og kjørte noen meter før du rygget den forsiktig tilbake. :P Men sant skal sies, imponert over at du klarte å løse den med Exedy clutchen :wink: Er folk som har hatt lappen i noen år som sliter med å løse den...
 #331833  av Tomera

Hmm, har egentlig ikke kjørt så mye rått...

- Min sin Celica GT-Four. Til aldern og være, en syyk 4x4 turbobil egentlig. Er kanskje i nærheten av 300 hk

- Mitsubishi Lancer Evo IX. Orginal 280 hk. Rå kjøremaskin rett og slett!

- BMW E36 325 turbo, med 350,1 hk på bakhjula. Rått drag i den 6ern ja!!

- Supra MKIV Tojo sin automat twin turbo. Kjøremaskin!! 320 hk ca?

- Toyota Hilux Arctic Trucks. Er noe med å kjøre en så modda Pick up. 122 hk :D

- Flere Impreza WRXer. Gode biler og kjøre, med elendig drivverk, og slappe motorer da..
218hk ?

- Corolla T-Sport 2005 modell. Imponerende turtallmaskin ja! Litt kjedli ellers.. 194 hk

- Lexus RX400h. Kostbar sak med elmotorer

- Mazda RX7 Twin turbo wankel. Morsom bil ja.

- Sittet på i Impreza STI 07'

Ellers har jeg kjørt over 120 forskjellige Yariser, hehe
 #331863  av Lørnings

Jeg har vel heller ingen sånne helt sinnsyke biler, men jeg har da noen som kanskje er verdt å nevne :wink:

Kjørt:
1. Første turen i min egen supra mk3 med uregulert ladetrykk..Hang i rattet ved pådrag! :wink: :P
2. Porsche 911 996 carrera 2. Litt skuffa egentlig, men den fuska på topp, så jeg må prøve en som går reint før jeg uttaler meg! :wink:
3. Rx7'en går ikke så sykt heftig, men det er morsom lyd da! :wink:
4. et par forskjellige mustanger + en camaro. Det er noe eget med støtstang v8'er og gasser :D

Sitti på:
1. Ferrari 250 gt california spider (3liter v12!! :D ) 240hk..?morsom bil! :wink:
2. Satt jo på med Thomas her om dagen da..480hk? mk3 2jz ihvertfall :wink: gikk fælt, og bråka mye :D
3. 200sx s14 driftebil 390hk på hjula..gikk BRA!
4. Saab 9-5 aero med chip..275hk..gikk overraskende bra! :wink:
5. Supra mk4..jeg skal ha en sånn en gang!Deilig bil! :D
Vedlegg
250 gt california spider
250 gt california spider
ferrari.jpg (76.44 kiB) Vist 7334 ganger
 #332730  av ErlendE9

hmm skal vi se

Har kjørt : Toyota Corolla GT Twincam AE82 gøy å kjøre og imponerende turtallsmaskin 4age gikk godt synes jeg .

Har sittet på: Saab 9-3 Viggen trimma over 200 hk den gikk godt
 #436843  av Moaren

Hei! Tenkte kanskje jeg skulle si hva jeg har vært borti!
Har kanskje ikke fått sitti på med så mye enda, men boksetreneren min hadde to rimelig tøffe biler jeg har kjørt
1. Bently Continental GT, fikk kjøre hjem fra trening! Utrolig drag og comfort av en annen verden...
2. Ferrari 355F (KNALL LILLA), også hjem fra trening, utrolig artig bil som freser godt...
3. Ford Lightning, kompis sin far sin bil, skulle visst være en plass mellom 480-520 hester i den. Helt latterlig lyd fra kompressoren som faktisk høres ut som en symasking uten turtallsperre og et vanvittig drag!
4 Chevrolet Impala (nyoverhalt og bortimot 600hk, ble jeg fortalt), såvidt prøvd den fra skolen og på butikken en gang. Utrolig lyd, var ikke en vill aks men den slutta aldri og akse ihvertfall :D

Beklgaer, kanskje litt OT men det aller sykeste jeg har vært borti i hele mitt var en Hayabusa GSXR 1300 med påmontert turbo og styla, har bare sittet bakpå men ble fortalt at det skulle være minst 300 hest på hjulet. Når han dro på "litt" kjentes det ut som om alle mine innvoller holdt på å bli dradd ut baken! Var skjelven i en time etterpå og smilte i en uke... Det er ihvertfall aldri noe jeg skal gjøre igjen for det var egentlig helt sinnsykt men fytt i h**** så gøy...

Det var det jeg har vært borti ihvertfall!
 #436848  av Emil_L

Vel, kan vel slenge på noe jeg og :)

Sitte på
1. Tommy Stensrud med R32 på 609hk og 609nm, drifting
2. Kent-Rune Karlsen med s15 Kazama (Ja den grønne velkjente D1GP s15en)
3. Ørjan sin EVO 5, ukjent hesteantall, men drar som FAEN!

Er vel det jeg har sittet på med som er verdt å nevne :)
 #436865  av Myklebust

Oi, kul gammal tråd! :)

1. Toyota GT86 8) Spurte fint om lov hos Toyota Førde.
2. Toyota GT4 ST185. Kompis sin. Småtrimma.
3. ..........hmmm neeei sei det. Mange fartsopplevelser, men ikkje med særlig vill bil egentlig.

Morsomste eg har hatt det bak et ratt var nok på gokartbane.