TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lexus som min første bil

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #316309  av lexusmann

Balsfjordingen skrev:Hei.

Jeg fyller 18 om noen dager, og har bestemt meg for en Lexus is200.

Har snakket med en kar fra stavanger som har en for salg; http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16327406

Er det noen her som har noe negativt å si om denne?
eller om det er noen andre på forumet som har en for salg
Så fin ut, til tross for km stand..kjenner ikke til akkurat denne bilen, men så den har cd slot nedenfor displayet...betyr at spilleren kan ryke når som helst(hvis den ikke har gjort det, de hadde svakhet, søk på ERR3 feilen her på nettet), original spiller er svine dyr, men det kan være en god anledning til å sette en skikkelig spiller i den...hvis den er i bra stand ellers, kan jeg ikke tenke meg bedre 1. gangsbil(myye finere enn hva jeg hadde) :D
 #316329  av Fredrico

Jeg har IS200 som min andre bil, og jeg er storfornøyd. Det eneste jeg har å utsette på bilen du har funnet er at det ikke er skinnseter.. Personlig ville jeg spyttet i de ekstra kronene for skinnseter..
 #316347  av harared

Virker som en grei bil d der. Er import bil hvis jeg tolker d riktig?
D du bør tenke på er at storservicen nærmer seg hvis den ikke er tatt da?
Brukes og tas på 150000 og den koster fort noen dineros da det byttes bl.a regreim.
Vanlige feil som nevnt er radioen og så er det fukt i lykter.
Vannpumpa har vært ett tema på noen biler. Blir sikkert anbefalt bytta ved regreim skifte.
Tøy seter trekker ned, men du får OZ felger på kjøpet.
HÃ¥per det var til hjelp. :)
 #316358  av Balsfjordingen

harared skrev: Er import bil hvis jeg tolker d riktig?
Ja, bilen er importert.
harared skrev: D du bør tenke på er at storservicen nærmer seg hvis den ikke er tatt da?
Er ikke sikker på dette, men kan sjekke dette opp.
Fredrico skrev: Det eneste jeg har å utsette på bilen du har funnet er at det ikke er skinnseter..
Klart, trekker jo litt ned da.

Ser jo at is200 selges "fort som faen" på nettet, ellers så blir de slettet av admins som er sjalu over de fine bilene? :?
Kan jo selvfølgelig vente til det kommer noe bedre til salgs, men...
 #316362  av Amund

lexusmann skrev:
Balsfjordingen skrev:Hei.

Jeg fyller 18 om noen dager, og har bestemt meg for en Lexus is200.

Har snakket med en kar fra stavanger som har en for salg; http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16327406

Er det noen her som har noe negativt å si om denne?
eller om det er noen andre på forumet som har en for salg
Så fin ut, til tross for km stand..kjenner ikke til akkurat denne bilen, men så den har cd slot nedenfor displayet...betyr at spilleren kan ryke når som helst(hvis den ikke har gjort det, de hadde svakhet, søk på ERR3 feilen her på nettet), original spiller er svine dyr, men det kan være en god anledning til å sette en skikkelig spiller i den...hvis den er i bra stand ellers, kan jeg ikke tenke meg bedre 1. gangsbil(myye finere enn hva jeg hadde) :D
Er innbytteordning på originalspilleren, så er ikkje så dyr :wink:

Ellers må eg sei at eg er veldig fornøyd med min bil, og skinnseter er egentlig ikkje eit must. Sånn som stoffsetene ser ut, og er å sitte i, er det meir enn godkjent :D
Einaste eg irriterer meg over, er dårlig patent på bremser bak, og mangel på sperr...
 #316366  av lexusmann

Er av den oppfatninga at en 18 åring ikke behøver noe sperre, han/hun har mer enn nok med de egenskapene bilen allerede har... :wink:
 #316369  av Neo

bilen ser knall ut den, du kan trøste deg med at service på lexus er billig :D .. men har jeg hvert deg så har jeg vurdert den som har kompressor montert til 199.000 kr..
 #316373  av lexusmann

Brems litt, han har plenty med de 155 hestene det fins originalt...min førstebil var en corolla e9 1,6 87 modell med 90? hester... :lol:
 #316389  av sikkerhet

Syntes ikke det var et røverkjøp reint prismessig men jeg ser det åpnes for litt pruting.... Jeg betalte 165 000,- for min for 5 mnd siden. 99/2000 mod. kjørt 47 000 km, skinn mm. Men når jeg ser på priser på nettet vil mitt kjøp gjerne defineres som et sjelden godt et....

Ellers så ser den no fin ut.... Jeg ville sjekket opp at alt av uoriginalt er profesjonellt montert. Tenker da foreksempel på senkesett ol....

Hvis du ikke har veldig spesielle grunner så ville ikke jeg fraskrevet automatkasse. Sprek bil er det uansett kasse og hvis det er 0-100 øvelsen som er det store hadde det vært like greit å speide etter en annen modell med mer hk....

Uansett lykke til med jakten..... Dette er en kongebil uansett...

Ang. cdspilleren. Mener Lexus Bergen sa 2000 eller 2500 i innbytte hvis den originale går i stykker....
 #316395  av Balsfjordingen

sikkerhet skrev:Syntes ikke det var et røverkjøp reint prismessig men jeg ser det åpnes for litt pruting.... Jeg betalte 165 000,- for min for 5 mnd siden. 99/2000 mod. kjørt 47 000 km, skinn mm.
Har sjekket div sider som autodb og finn, og i løpet av 1uke så jeg at 6 is200 var solgt :shock:
Er jo ikke så mange på markedet nå, så hvis jeg venter noen uker så kan det jo hende at det kommer noe bedre. kan jo vente maks en uke før jeg begynner å bli rastløs, men frister ikke så mye :P
 #316438  av Amund

Vil ikkje sei at dei er solgt, berre dei forsvinner på nettet :wink:
Syns det er mykje ønskepriser ute å går på lexus for tida, og dei fleste eg har fulgt med på står lenge...
Til sammenligning fekk eg min for 160 for 2 år siden :roll:
 #316461  av Balsfjordingen

Takk for at dere tar dere tid til å skrive :)
Meget takknemlig.

Har tenkt å vente i noen uker for å se om det kommer noen flere ut for salg.
så hvis dere ser noe brukbart, så skriv her :p