TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TRIMMING AV 2.8

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #31498  av 240 z

er det noen som har erfaring med trimming av disse motorene.?? :lol:

#31506  av CelicaTurbo

Frank (noen som husker nicket hans for det har forsvunnet fra skallen min?) har en slik som er borret til 3.0 liter, mulig han har undersøkt mer rundt trimming eller har noen tips? Men han har vært her lite den siste tiden så epost er kanskje beste formen for kontakt..

eiersiden hans er her: http://www.ts-ogn.no/modules.php?op=mod ... =0&thold=0

#31510  av erling

CelicaTurbo skrev:Frank (noen som husker nicket hans for det har forsvunnet fra skallen min?)
supratt

#31518  av @lpher

CelicaTurbo skrev:Frank (noen som husker nicket hans for det har forsvunnet fra skallen min?) har en slik som er borret til 3.0 liter, mulig han har undersøkt mer rundt trimming eller har noen tips?
2.8....da er det vel en 5M-GE vi snakker om?

Mener at Frank (supratt) har transplantert en 7M-GE fra en mkIII supra i sin jeg....men det er riktig som Kristian sier....Frank eller Toyparts er gutta du må snakke med, especially when it comes to questions regarding the M-series engines :-)

@lpher
Sist redigert av @lpher den 03 feb 2004 00:09, redigert 1 gang totalt.
 #31528  av TOYPARTS

240 z skrev:er det noen som har erfaring med trimming av disse motorene.?? :lol:
Det bedte du kan gjøre er å putte oppi en 7mgte motor og gir, det er garantert billigst også

MVH Erik

#31566  av 240 z

toyparts. har du 6x 440cc dyser til salgs? BILLIGT. TRENGER DE TIL Z EN.

#31581  av TOYPARTS

240 z skrev:toyparts. har du 6x 440cc dyser til salgs? BILLIGT. TRENGER DE TIL Z EN.
Tror det befynner å bli dårlig med dyser etter hvert, skal ta å sjekke, men, 330 eller 360 har jeg, skal du ha høy eller lav ohm??

MVH Erik

#31648  av 240 z

kan vel bruke begge på autronicen.skal sjekke.