TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• pk`s mr2 mk2 prosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #316851  av pkgrette

sorry å måtte si det det er så sykt mange jalla mekker som "pusser / styler" bilen sin ,har ikke sett en uber mr2 til salgs jeg men jeg har sett priser opp i mot 210000 på mr2er som er langt fælere enn min. og langt mindre mods...

så vis det er en som har lyst på en som er utroling pent behandlet uten det minste spor av rust bortsett fra inni bremseskivene i ventilerte hulla så trur jeg dem betaler godt..
sier seg ser huset ditt ut som et ras så får du ikke en dritt men er alt nyoppusset og strøkent som fy så får du plutselig et par mill mere..

men kan ikke regne med å ikke tape på en bil (spørs litt da) du lar forfalle bare...

.vis du hadde hatt penga og drømmebilen hadde kommet for salg hadde du gitt mye for den for di du vet du må legge i det dobbelte får å gjøre det selv.???

er dere ikke enig
 #316897  av Mr2Even

Ja spesiellt interesserte vil nok strekke seg langt for en profft helrenovert bil, men tror nok ikke man kan regne med å få igjen alle penga man har lagt ut på bilen selv om alt er uber utført. Men så klart det hjelper mye, spesiellt når bilen er bra utført og har populære deler :)
 #316977  av pkgrette

hvorfor skal ikke mr2 ha lik pris som en s14 med mods og det er sykt mange spess int som eksmpel meg som skjønner at skal man ha feit bil må ut med en del mere penger pga den du ser etter er super strøken og pent behandlet. folk som ikke vet hvor gøy dette er kan si at det ikke er vert det . folk gir jo 180 tusen for en civic vti ... samma årsmodell...
men nok om det
!!!

da var dynamohjulet i hus
noen som vet hvor jeg kan få tak i alu hjul til veiva??
 #317009  av pkgrette

25022009325.jpg
25022009325.jpg (81.54 kiB) Vist 1293 ganger
 #317627  av inzane2012

pkgrette skrev:da var hovedlampene mine kommet. drit fete. raybridg feite azzå. skal vist lyse bra. dette er ikke ebay dritt.!! aluradiatoren min ligger på tollkontoret hehe jævla tullinger azzå grei er ikke noe. dem sier dem er flinke ...syns dem ikke kan jobben sin.. hehe også kommer viftene mine til radiator og motor til uka
11022009273.jpg
:D :D :D
11022009274.jpg
hvor bestillte du disse lyktene fra?? og hvor mye koster dem ??
ene hovedlykta mi har sprekt som f...
 #317679  av Toyota-mr2

inzane2012 skrev:
pkgrette skrev:da var hovedlampene mine kommet. drit fete. raybridg feite azzå. skal vist lyse bra. dette er ikke ebay dritt.!! aluradiatoren min ligger på tollkontoret hehe jævla tullinger azzå grei er ikke noe. dem sier dem er flinke ...syns dem ikke kan jobben sin.. hehe også kommer viftene mine til radiator og motor til uka
11022009273.jpg
:D :D :D
11022009274.jpg
hvor bestillte du disse lyktene fra?? og hvor mye koster dem ??
ene hovedlykta mi har sprekt som f...
jeg lurer egentlig på det samma, er drit gromme
 #317708  av ArildM

Har sett slike lamper på Ebay, men som sagt tidligere er merket av en helt annen prisklasse enn de billige lyktene som ligger på Ebay.
 #318561  av pkgrette

da var spesbestilte skiltene kommet hehe:P så jeg slipper å ha plastic skilter på bilen min når den er oppe å går. eller den går nå men motor og gir skal ut for litt oppgraderinger.
 #318573  av pkgrette

13032009382.jpg
13032009382.jpg (58.52 kiB) Vist 1549 ganger
 #318621  av pkgrette

lyktene som masse annet jeg har handlet kommer fra RHD japan stor fornøyd med dem super servis og ikke minst bra priser disse gutta vet hva dem driver med selger ikke noe kina jall . men sikkelige kvalitets produkter til en grei pris. man finner gjerne noen som selger billiger enn dem da er det 60 prosent sjangs for at dette enten er fake eller at det er en hel masse gebyrer og dritt i tillegg. dems pris er inc frakt.

har handlet der for en del kompiser og meg selv nå, så jeg fikk julekort i jula og sånt av dem det syns jeg var ganske fett. :D

håper bare mr2en min flytter seg soppas at jeg ikke blir misfornøyd. noen som har draga med en 200sx s14 med litt mods? vet hvem som drar best vis mr2n drar noe i nerheten av det den gjør blir jeg veldig fornøyd gledere meg som en unge til detta:D
 #318628  av inzane2012

blir vel litt vanskelig å sammenligne RB2xxx(husker ikke hvilken det var som stod i s14) og en 3sgte motor da :) blir litt som å sammenligne 3sgte mot 1/2jz motoren, men personlig håper jeg alltid at mr2'n er best :) hehe

Edit: måtte nett skjekke det opp så jeg ikke fikk kjeft nå, var SR20DET'n som stod i s14 :P my bad :P
 #318688  av pkgrette

det er mindre pulver i sx orginalt sysn den gikk veldig bra med oppstilt trykk 1,2 bar og eksos og filter.
 #319682  av pkgrette

da er våren her kommet og vi bilitreserte bynner og bli litt smågira på å få bila på veien før våren

så da henta jeg ut skiltene måkte vekk all snøen forran porten (står i styggen) så jeg kan snart få bilen på verkstedet å fikse alt før sommern kommer for fult felga har annkommet norge blir sendt til meg i løpet av uka. håper virkelig det passer 9,5x 18 bak blir bleit trur jeg med 235/35r18 skulle det nok gå greit håper jeg:D.. blir 7,5 18 forran. med 205/35r18

bilder kommer når jeg starter for fult satte i ene nye frontlykta i går å den lyser mye bedre.
 #319691  av ArildM

Blir spennende å se det ferdige resultatet! :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14