TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ett prosjekt jeg kanskje gjør en gang.Toyota Scion Turbo

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #317146  av hmsilset

Ser at nesten ubrukte biler kan fåes registrert for rundt 100.000kr++og siden det er yaris 1,5 litermotorer på dem med 106hk eller noe sånt,så ville det jo vært artig å få på 100hk til når bilene veier bare 1 tonn. Noen som vet hvor mye hk en kan få på en vanelig yaris turbo motor :?: Håper på ihvertfall 180 hk om det skal bli artig.Vil ha det driftssikkert og ikke noe datasprut-tull takk:?
Vedlegg
Litt stylet
Litt stylet
brs_autodesign_scion_xb.jpg (59.16 kiB) Vist 978 ganger
orginal
orginal
Scion_03.jpg (38.24 kiB) Vist 976 ganger
 #317190  av hmsilset

GomerPyle skrev:Om det er Yaris 1,5 som står i så skal det gå å ta ut 180HK. Har selv en Yaris Turbo, vet at den lett kan chippes opp til 175hk.
kan ikke noe om dem enda,men tror det er mye forskjellige utgaver,også med aygo motor :D Høres bra ut da.Skal tenke mere på dette.Hadde vært morro tror jeg. Ser 2009mod har 162hk og 2,4 ltr motor :P
 #317193  av mr2storbrua

Dersom du betaler dobbel pris av en ny yaris turbo, trimmer toyota den selv og gir full garanti. Husker ikke helt hvor mye effekt det var snakk om, enten dobbel effekt eller rundt 300 hk :shock: Så det burde være litt muligheter med den motoren.
 #317202  av hmsilset

mr2storbrua skrev:Dersom du betaler dobbel pris av en ny yaris turbo, trimmer toyota den selv og gir full garanti. Husker ikke helt hvor mye effekt det var snakk om, enten dobbel effekt eller rundt 300 hk :shock: Så det burde være litt muligheter med den motoren.
:D Høres meget bra ut.Klarer meg godt med 200hk også.girkassa skal jo holde, også er det jo fremhjulsstrekk.