TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvilke Vinger passer til celica t18?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #317435  av Gt-4-Ever

Finnes det noen andre typer vinger enn Supra og shogun style? Vil ha en større vinge, helst billig og må passe på bilen. Ihvertfall med litt pussing/sliping. Gjerne universal.
Sist redigert av Gt-4-Ever den 04 mar 2009 23:53, redigert 1 gang totalt.
 #317460  av Daniel HS

Tror heller jeg hadde gått for en "Supra-style" vinge som er beregnet for Celica...

Tror det er litt jobb å få tilpasset Supravingen uansett pga måten den er festet på bakluken...
Celica bakluken er flat, mens Supra bakluken har bue, om du er med på hva jeg mener?

Bilde

Bilde

Supra style vinge selger de bl.a på BS Bildeler... :wink:
 #317478  av Gt-4-Ever

Er bare så sinnsykt dyr den vingen. Mulig jeg får den andre billigere, så hadde vært supert å fått det til å passe. Hadde forøvrig den"Supra" style vingen på den svarte bilen min. Syns den kler bilen bra. :) Har mindre penger nå ellers så hadde den vært bestilt for lengst. :?
 #317514  av @lpher

Supra vingen passer ikke rett på ST18x nei... Var en hos Toyota Hell Bil i Trondheim som bygde om en original supra spoiler til sin AT180 (mener det var det) for noen år tilbake...og han nevnte at det var en "god del" jobb ja ;)
 #317693  av Haugrud

Fensport har en vinge som du setter oppå den originale..ser ikke ut som den passer heelt..men med litt jobb så blir det sikkert helt greit :) gå på parts, st185 og body and misc, så finner du den der :)
 #317735  av lexusmann

Daniel HS skrev:Ser BS har to forskjellige, vet ikke hva som er forskjellen på dem da, siden begge er fra Pakfeifer... :?:

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... g=&vgpath=

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... 4/9434/617
Må vel være materialet, siden den ene er dobbelt så dyr... :roll:
 #318042  av lexusmann

Jeg for min del synes den på den blåe st18'en er finest..ikke for mye, ikke for lite men akkurat passe... :wink: