TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #317347  av inzane2012

lexusmann skrev:Folk prøver seg på forsikringssvindel her også...er en celika mk7 der også... :?
http://www.h-avis.no/section/video/1225&id=678
er ikke så jævlig lur vist dem dumper bilen med skiltet på... skulle jeg ha funnet på noe sånt hadde vertfall skiltet vert det første jeg tok... hadde tatt noe skarpt noe og skrape godt opp lakken og så den rusta fortest mulig dere og... men, jeg er så snill at jeg aldri hadde turt å gjort noe sånt, vertfall ikke med en så ny bil som den celicaen...
 #317425  av tojo

inzane2012 skrev:
lexusmann skrev:Folk prøver seg på forsikringssvindel her også...er en celika mk7 der også... :?
http://www.h-avis.no/section/video/1225&id=678
er ikke så jævlig lur vist dem dumper bilen med skiltet på... skulle jeg ha funnet på noe sånt hadde vertfall skiltet vert det første jeg tok... hadde tatt noe skarpt noe og skrape godt opp lakken og så den rusta fortest mulig dere og... men, jeg er så snill at jeg aldri hadde turt å gjort noe sånt, vertfall ikke med en så ny bil som den celicaen...

God årsak til økende forsikring ! :evil: Må si jeg har ikke mye til overs for folk som driver med forsikringssvindel!
 #317439  av tojo

inzane2012 skrev:det har ikke jeg heller vist du skulle tro det tojo :)
Var ikke i mine tanker engang :D SÃ¥ innslaget,var ment som generelt svar til slike handlinger.
 #317447  av inzane2012

tojo skrev:
inzane2012 skrev:det har ikke jeg heller vist du skulle tro det tojo :)
Var ikke i mine tanker engang :D SÃ¥ innslaget,var ment som generelt svar til slike handlinger.
hehe, good :) ja det er rimelig på trynet å finne på noe sånt, ødelegge for resten av oss... håper synderne blir tatt og får ei klekkelig straff! vertfall eiern av celicaen, sikkert dumpa den fordi han ikke hadde råd til nytt bakdekk etter ei punktering så han satte bare på reservehjulet og trilla den utfor kanten og tenkte at nå var den saken ute av verden... jævlig idioter...
 #317518  av Daniel HS

celicat23 skrev:Hel flaske vikingfjord + diverse blandevann + saltstenger = woohoo, oooonsdag!! Snart helg!!! *skål* :D
Vikingfjord? Stakkers...
 #317519  av lexusmann

celicat, hva bruker du som blandevann?syns det er mindre og mindre som er godt...er muligens ikke det beste man diskuterer her... :lol:
 #317522  av tojo

Kutt blandevann! Drikk Cognac :D
 #317523  av lexusmann

Orker ikke brunt brennevin... :?
Noen som ser på zebra grand prix forresten??ser ganske kult ut... :wink: ja, det går på tv2 zebra... :lol:
 #317526  av Daniel HS

lexusmann skrev:Orker ikke brunt brennevin... :?
Noen som ser på zebra grand prix forresten??ser ganske kult ut... :wink: ja, det går på tv2 zebra... :lol:
Fy f**n så bra det var... Litt hoven han Jan Erik Larsen da, men likevel! Håper jeg husker dette neste uke... :mrgreen: Sinnsykt bra med Camping vogn da! :P
 #317527  av lexusmann

Syns jeg så at en av de Great garlic girls "jentene" skulle være med neste uke...vet ikke hvor bra det blir... :lol: men det var utrolig bra, trodde jeg skulle falle i gulvet når de kjørte med campingvogn... :D
 #317535  av Daniel HS

lexusmann skrev:Syns jeg så at en av de Great garlic girls "jentene" skulle være med neste uke...vet ikke hvor bra det blir... :lol: men det var utrolig bra, trodde jeg skulle falle i gulvet når de kjørte med campingvogn... :D
Hehe... Lurer på om de skal kjøre samme opplegget neste gang også, eller om det blir nytt opplegg hver gang? Vet du hvor lenge det skal gå?
 #317540  av Supramk3turbo

bose skrev:er det noen ts-ogn`ere i hammerfest?
har søkt på jobb der, så kanskje jeg flytter :)
Hei, jeg bor ikke her oppe. Men jobber mye på Snøhvit om det er der du har søkt.
  • 1
  • 418
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422
  • 1174