TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #317614  av Supramk3turbo

ina skrev:jeg er også enig i at vikingfjort er best...

legger ved en liten del av det som har blitt samlinga mi siden jeg ikke gadd å kaste flasker...
Å når begynte du å ikke kaste flasker?? Fredag forige uke?? :lol: he he
 #317652  av ina

klarer nok ikke å drikke ca 30 liter på ei uke... har hatt den i snart et år, men samlinga er kun flasker jeg har tømt hjemme... er jo veldig ofte man drar ut på fest osv.. og da pleier jeg ikke å ta med flaska hjem når den blir tom...
 #317655  av James

Da var tiden inne!! Reiser til Amsterdam idag.... :mrgreen: Trance-Energy!!! 8)
 #317656  av Ã˜rjanN

James skrev:Da var tiden inne!! Reiser til Amsterdam idag.... :mrgreen: Trance-Energy!!! 8)
Dj-konsert eller ? :)
 #317657  av James

Thecelicafan13 skrev:
James skrev:Da var tiden inne!! Reiser til Amsterdam idag.... :mrgreen: Trance-Energy!!! 8)
Dj-konsert eller ? :)
Jepps :P
 #317664  av Daniel HS

Jeg skal ha full update når du kommer hjem! :wink: *Litt misunnelig*

Er vel på tide å få i gang et nytt TranceParty her i Bergen nå :D
 #317676  av Daniel HS

celicat23 skrev:Noen som har en god kur mot ett sterkt ønske om og kjøre cab til sommeren?
LÃ¥n i banken :wink: Eller en tur til Bergen en solskinns.... ehh... regnfull dag i juli :P
 #317682  av lasse

celicat23 skrev:Noen som har en god kur mot ett sterkt ønske om og kjøre cab til sommeren?

Søk opp et bilde av opel ascona c cab, gjerne en hvit en med rødt stoffinteriør, mister fort lysta på cab da, og potensen, og lysta til å leve...
 #317691  av celicat23

lasse skrev:Søk opp et bilde av opel ascona c cab, gjerne en hvit en med rødt stoffinteriør, mister fort lysta på cab da, og potensen, og lysta til å leve...
Det er greit. Kan godt se på f.eks:

Bilde

og miste helt lysten på og eie bil i det hele tatt, og begynne og vurdere buss. Men så er det jo en del:

Bilde

og da slår jeg inn www.elcon.no og er halvveis ferdig med og sende inn lånesøknaden før jeg kommer til meg selv igjen :lol:
 #317704  av lasse

Hehe, skjønner den, de SL'ene der er jo feite som juling, og du kan du jo få perverst breie bakfelger på, mener jeg har sett dem helt oppe i 11-12", da begynner det å bli bra...
 #317721  av celicat23

lasse skrev:Hehe, skjønner den, de SL'ene der er jo feite som juling, og du kan du jo få perverst breie bakfelger på, mener jeg har sett dem helt oppe i 11-12", da begynner det å bli bra...
9,5x19 forann og 11x19 bak tror jeg skal gå fint :) ALLTID hatt lyst på en SL. Selv om de begynner kanskje og se litt harry ut nå pga alder, så har jeg grise lyst på en. Det er noe med de større mercedes'ene fra tidlig 90 tallet (før de ble runde i formene og kvaliteten sank ned på hyundai nivå) som er spesielt. Prøvde en 90 modell 300, og den kjentes dønn solid og fresh ut. Drømmen hadde vært en E500, en 560 SEC og en 600 SL i garasjen :) Mangler bare en 190 2,3 16v med evo III styling, så hadde mercedes behovet vært dekket hehe
 #317725  av tojo

SL er cool,men fy fabian hightech beetle er mindre pen!
Skal det være Beetle så skal det være Herbie!
  • 1
  • 420
  • 421
  • 422
  • 423
  • 424
  • 1174