TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Avensis T25+sub

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #317779  av WaxFraq

Heisan!
Har en Avensis T25 som jeg gjerne skulle hatt litt bedre lyd i. Men med tanke på at bilen er relativt ny, så vil jeg ikke dra full bilen av subber bak osv..
Uansett om man ville ha fått best resultat av å ha gjort dette.
Når jeg kjøpte bilen ny til forhandler, fikk jeg spørsmål om jeg ville ha på "Multimedia-option", noe jeg da ikke prioriterte. Ville heller ha alt TTE utvendig.

Dette valget gjaldt skjermer i nakkestøttene + noe mer, deriblandt subber under hver av fremsetene.

Er det noen som vet om det går an å skaffe bare de orginale subbene, og eventuellt om det ligger en plugg under stolene klar for montering????
 #317830  av @lpher

De subbene er laget av de samme produsentene som selger alt slikt ettermarkeds ustyr...så det må med andre ord ikke stå Toyota på det ;) ...og nei, det ligger ikke forhåndslagte kabeler til disse tingene...dessverre.

De som er orgiginalt tilleggsutysr i Avensis, er roughly tilsvarende disse:
http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736
 #317894  av WaxFraq

okey...hmm...de har jeg 2 av i mr2'n min...må være relativt omfattende for verkstendene å montere dette i bilene da..
forstod det slik at dette var et option som kom i tillegg på standard executiv osv, slik at det var verkstedene som måtte montere det..rart at ikke kablene ligger klare da..litt synd synes jeg virkelig.. :lol: