TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Arabisk "drifting" heh!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #316830  av proson

Går tydeligvis ut på å kontrolert komme helt ute av kontroll..... :)
 #316842  av egotrip

De er tullinger hele gjengen.. Ikke trygt for fem flate øre ..

<- sånn kan det gå . ( advarsel.. )
 #316863  av inzane2012

syns synd på di som ble påkjørt i disse videoene, men for å vere ærlig så har jeg lite medfølelse for dem som kjørte bilen...
 #316870  av ArildM

Japansk drifting er det stil over, dette er bare såpestykker på varm asfalt og masse rike idioter som tror de kan drifte.
Ser mer ut som tøydukker når publikum flyr til værs :mrgreen:
 #316875  av lexusmann

Fullstendig spenna gærne hele gjengen... :roll:
 #316902  av Giske

For en gjeng med idioter!!

"Oi, vi bare løper over veien her vi, for den bilen som kommer i hundreogørtifjørti mot oss rekker jo ikke å kjøre på oss!!" 8)

Survival of the fittest sier jeg bare altså :roll:
 #317116  av inzane2012

ArildM skrev:Japansk drifting er det stil over, dette er bare såpestykker på varm asfalt og masse rike idioter som tror de kan drifte.
Ser mer ut som tøydukker når publikum flyr til værs :mrgreen:
helt enig :)

hadde nå disse arberene hatt så pass vett i hodet at dem hadde holdt seg på en lukka veg i det minste...
 #317132  av Larsen

Giske skrev:For en gjeng med idioter!!

"Oi, vi bare løper over veien her vi, for den bilen som kommer i hundreogørtifjørti mot oss rekker jo ikke å kjøre på oss!!" 8)

Hørt om darwin-awards?
 #318110  av Giske

Larsen skrev:
Giske skrev:For en gjeng med idioter!!

Hørt om darwin-awards?
:lol: