TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Yellow Fog Lights

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #318256  av QuiNlan

Er det bare jeg som syns dette ser litt småtøft ut?

Bilde

Link

Ref.
Bilde
 #318260  av sikkerhet

Joda... det var tøft men jeg tenker at xenon i hovedlyktene er et "must" for å få den rette effekten.
Sist redigert av sikkerhet den 12 mar 2009 23:04, redigert 1 gang totalt.
 #318262  av RiceLover

Gule spredere er hot nå! Ser meget bra ut, spes på mørk bil, eller hvit . Gul folie er også fett på sprederne.
Xenon og xenon look pærer er så vanlig , at det ikke "synes" særlig lengre. Gjelder å skille seg litt ut vøttu :wink:
 #318263  av QuiNlan

Men, de pærene som er avbildet over er jo ikke akkurat xenon, eller?

Ser nå ut til at de gir bra lys anyway :) Tror det skal slå bra ann med xenon 6000k eller no i hovedlyktene :)
 #318284  av lexusmann

Har ikke slayer her på forumet sånne??Si i fra hvis jeg tar feil, men trodde det... :wink:
 #318302  av galx

RiceLover skrev:Gule spredere er hot nå! Ser meget bra ut, spes på mørk bil, eller hvit . Gul folie er også fett på sprederne.
Xenon og xenon look pærer er så vanlig , at det ikke "synes" særlig lengre. Gjelder å skille seg litt ut vøttu :wink:

Husker jeg hadde gule lys i sprederene på Granada'en min, hehe. Det var helt høvding på den tida :mrgreen: :mrgreen:
Enig at det ser sinnsykt tøft ut med gule spredere på sort eller hvit bil - spesielt på hvit..lav bil.
Gule lys i tåkelys/spredere er en stor HIT på JDM-biler i Japan nå :twisted: .
Sist redigert av galx den 13 mar 2009 12:51, redigert 1 gang totalt.
 #318308  av kimbeer

Har gått rundt å tenkt tanken siden i høst når jeg kjøpte IS'n sjæl ass! Bare ikke rota meg til å finne ut pæretype og hvor jeg evt får tak i gule pærer. Tror det hadde sett utrolig bra ut jeg ;D
Får man gule pærer som passer i "vanlige" forretninger?

Evt hvordan funker disse spray/lakk greiene man får som man sprayer på pæra?
 #318750  av CarinaTurbo

Jeg har ett sett med gule spredere om noen er interessert i å kjøpe :P

Satte på klare jeg :)
 #318772  av Thomas S

Viste ikke at dette var inn :mrgreen: Lyset i sprederene mine ble gulaktig når de ble lakkert.
Siden dette er blitt inn slipper eg å kjøpe hvitere xenon lykter i de :mrgreen:
Var stilig på bildet av Lexusen øverst da :D