TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 150 i 80 sone

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #318292  av ina

nærmer seg nå, hadde tia bare gått litt fortere... mista lappen 10`ende så regner med at jeg skal ha den tilbake 10. april.. men det er jo langrefredag.... så må prøve å finne på no lurt ;)
må også dobbel sjekke at jeg slipper oppkjøring...
 #318294  av FS-Styling.no

Mister du lappen over 6 mnd så må du kjøre opp, uansett hvor fin, deilig og brystfager du er.... Men mister du under 6 mnd så slipper du... :D
 #318305  av Gt4WRC

ina skrev:nærmer seg nå, hadde tia bare gått litt fortere... mista lappen 10`ende så regner med at jeg skal ha den tilbake 10. april.. men det er jo langrefredag.... så må prøve å finne på no lurt ;)

Nærmer seg for meg også! "Bare" 14mnd igjen.
Bare ring og hør om du kan få den igjen 2 dager tidligere grunnet bilferie i sverige med familie eller noe sånt... Verd et forsøk :)
 #318332  av mr2storbrua

Gt4WRC skrev:
ina skrev:nærmer seg nå, hadde tia bare gått litt fortere... mista lappen 10`ende så regner med at jeg skal ha den tilbake 10. april.. men det er jo langrefredag.... så må prøve å finne på no lurt ;)

Nærmer seg for meg også! "Bare" 14mnd igjen.
Bare ring og hør om du kan få den igjen 2 dager tidligere grunnet bilferie i sverige med familie eller noe sånt... Verd et forsøk :)
Tviler på at du får lappen igjen får å dra på rånetreff i Strømstad på skjærtorsdag som de helt sikkert kommer til å tenke da :lol:

Men det går jo an å høre om du kan få den igjen på onsdag, siden det er hellig på fredag. Er jo ikke sikkert de planlegger godt nok til at den ligger i postkassa på lørdagen heller, da blir det jo å vente helt til tirsdag.
 #318361  av lasse

Går an å mase litt ja, en kompis av meg fikk igjen lappen rundt en uke for tidlig tror jeg, så det kan hjelpe :D
 #318382  av ina

prøvd på det.. men må vel prøve igjen til uka... den forrige søknaden har jeg ikke fått svar på, men må ringe og hverfall sende et brev til... fort...
 #318429  av Bite me...!

Eg blei laserskutt til 79 i 50sona for ca 6mnd siden. Fikk 8000kr og 4mnd. Alene på veien kl 10:00 om dagen med deler til jobben som hastet litt...
 #318441  av ina

FS-Styling.no skrev:Mister du lappen over 6 mnd så må du kjøre opp, uansett hvor fin, deilig og brystfager du er.... Men mister du under 6 mnd så slipper du... :D
jeg mista lappen egentlig 8 mnd, men var i rettsak, mista en jobb helt og muligheten til å jobbe et annet sted, så fikk ned tia litt der... så endte på 6 mnd...
de sa ikke noe i rettsaken om oppkjøring, heller ikke i den første søknaden, men der sto det at det ikke ble foranding på de 6 mnd.
 #318717  av ina

i dag fant jeg ut hvorfor jeg ikke har fått svar på den siste søknaden, går hvertfall ut i fra det.. hu jurist dama som har saken min er ikke tilbake før 31.mars, og å svare på andre spørsmål er vist veldig vansklig...
kjenner jeg blir litt sinna.. hvertfall hvis jeg da må ta oppkjøring igjen, og at de likosm ikke kunne latt noen andre jurister ha saken i mellom tiden osv... mulig jeg får mer svar i morra hvis de ringer meg tilbake...
 #318747  av Gt4WRC

ina skrev:i dag fant jeg ut hvorfor jeg ikke har fått svar på den siste søknaden, går hvertfall ut i fra det.. hu jurist dama som har saken min er ikke tilbake før 31.mars, og å svare på andre spørsmål er vist veldig vansklig...
kjenner jeg blir litt sinna.. hvertfall hvis jeg da må ta oppkjøring igjen, og at de likosm ikke kunne latt noen andre jurister ha saken i mellom tiden osv... mulig jeg får mer svar i morra hvis de ringer meg tilbake...

Typisk detta. En sak behandles kun av en saksbehandler uavhengig om denne personen er på jobb eller ikke... Håpløst. Håper du får raskt svar når hu er tilbake
på jobb da.
Heldig du som snart har lappen igjen :) har 14mnd igjen å vente jeg da... urk..
 #318809  av ina

fikk beskjed i dag at lappen automatisk blir sent i posten, da 10 april, som er på langredag???? fint med folk som veit mye og kan svare på alt... jaja.. får smøre meg med tolmodighet og få flere svar 31.mars...
14 mnd igjen.. det er lenge.. synes veldig synd på deg.. synes dissa 5 mnd har vært veldig veldig veldig lange og er fortsatt en mnd igjen, men det er mye kortere enn 14så skal vel ikke klage..
 #319427  av Gt4WRC

Prøver å få tiden til å gå med å leke med 4-hjuling for tida. Fått til wheelie nå da :) hehe..
Mye å finne på når jeg er på jobben? øøø...
Vedlegg
IMG_2367.jpg
IMG_2367.jpg (73.28 kiB) Vist 1934 ganger
IMG_2370.jpg
IMG_2370.jpg (61.41 kiB) Vist 1934 ganger
 #320743  av ina

i går ringte jeg politi juristen min og fortale hun at jeg skulle få tilbake førerkortet mitt 10 april som er på langfredag, tok en sjanse og spurte om jeg kunne få det igjen før... må jo prøve.. hu skulle da ringe meg tilbake... og det gjorde hu og sa ay hu skulle sende det sånn at det var hos meg innen fredag og at jeg kunne begynne å bruke det da... ei uke før... no jeg synes var dritt bra... gikk i posten i dag og der lå brevet, og førerkortet. førerkortet som hadde blitt inndratt mellom 10.10.08-01.04.09... aka... jeg kan kjøre bil i dag... hopper og spretter osv osv, skal snart ta bussen for å hente bilen min.. bare litt veldig overlykkelig..
 #320747  av Supramk3turbo

Oj, det må være vanvittig deilig :D Grattis...Kjør med måte. he he :P
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22