TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gass wire til bruk med veilside innsug manifold?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #318886  av azt

noen som har delnr eller erfaring med en wire som passer til veilside plenumet på en RHD supra? syns å huske å lest et sted at man kunne bruke celica wire. mulig fra gt4. husker ikke helt det...
 #318895  av tojo

Hvor lang bør wiren være(målt den?)
Evnt ta mål å dra innom nærmeste bilopphugger.vil tro du finner en som passer. :D
 #318909  av azt

nei, ikke målt. ikke fått innsuget ennå. (i frakt). er vel flere her i norge som har gjort dette før... gamle svarte supran til radni bland annet..? og are orum.
 #318976  av FS-Styling.no

Hei...

Husker ikke lengden men tror jeg bestilte en ca 2 meter, noe som var for langt, men kilpte wire og og tilpasset. Kjøpte LOKAR kabel som er grise dyr... tror jeg betalte ca 1200 kr for kabelen.....

http://www.rjays.com/Lokar/lokar_images ... 0HT-lg.jpg

Jeg kjøpte fra Boostwerx i USA. Jeg har en slik LOKAR kabel du kan få kjøpe til 300 kr+ frakt, og da kan du dra på biltema og handle deg bremsewire kit til sykkel som kommer med 2 meters wire og 2 meter sånn beskyttelses/glide greier for og ha over kabel... Så bruker du kun de andre komponentene fra LOKAR kabelen og setter den sammen.... Det er billigste alternativ...

Men du må sjekke ut hvordan spjell huset ditt ser ut og hvordan du fester gasswire til huset, og evt om det er likt som på LOKAR kabelen... øverst på bildet er enden som festes til spjell huset.... nederste del til pedal...

Fredrik
 #319105  av FS-Styling.no

Hei!

Jo klart... hvis da spjell huset på veilside innsuget ditt passeroverens med det originale.... eller har du tenkt og bruke det originale spjell huset på det nye innsuget?

Hvisdu kjøper det kittet på biltema så får du til og ordne dette. Koster ikke mange kr det kittet. De selger sikkert slikt på andre utsalgs steder også.

Mvh

Fredrik