Hvem olje til 2jz-gte med singel turbo (HKS t04-r), kammer , pg div annet for 700hk , har oljekjøler. 

TTM skrev:Her tror jeg du finner svar på spørsmålet ditt.http://www.supraforums.com/forum/showth ... p?t=522119
BTW, du har ikke video av bilen din in action som du kan poste under media? Ser rimelig rå ut.
TTM skrev:Tore; Jeg tror olja du bruker er bra. Mener det er mange "over dammen" som bruker denne.Har kjørt med denne oljen på både skyline og supra'n og jeg er hvertfall meget godt fornøyd.skal hvertfall få prøvd den nå til sesong start pga da skal skyline være med i GT serien med 30 runders asfalt løp på våler, rudskogen så holder denne RB26 dett motoren hele sesongen så er det utentvil olja som har mye av skylden
Jeg bruker agip 10W60.
Husker jeg rett når jeg tenker at 10W60 er tykkere enn f.eks 10W40 eller 10W50? Da vil man vell få noe høyere trykk med 60, enn 40 eller 50?
Jeg syntes oljetrykket mitt er noe høyt egentlig. Det er 7-8 bar kald, og 4-5bar varm. Men det blir aldri høyere enn 8 bar, når jeg drar den ut på turtallet, og den funket hele forrige sessong, så jeg har ikke brydd meg med det. Men jeg tenkte å bytte til en litt tynnere olje, så kanskje du må orde meg en dunk eller to Tore.![]()
Jeg har foresten oljekjøler kit og relocation kit, noe jeg har lest skal føre til litt høyere oljetrykk.
Er det foresten noen som vet hva oljetrykket originalt skal være på 2jz-gte, og er det noen som vet hva oljetrykket deres ligger på av dere som har 2jz-gte?