TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Første supra mkiv som hadde over 200mph. HKS

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #319231  av The white

Er to biler HKS bygde på denne filmen . første en sort og etter ca 6.20inn i filmen en rød som hadde greit drag .
Begge disse bilene satt i sin tid en rekke rekorder for supra og HKS med bla runde tider og toppfart.

Den røde kom til Norge i høst og kommer til og bli brukt på Nurbugring turen som blir arrangert her på forumet til sommeren.

Tøff japansk rock i bakgrunnen :evil:
 #319278  av tojo

:D Neh dæven det va en cool video,å så stilig den røde Supraen er :D
Blir rått å se bilen live på ACR til sommeren :twisted:
 #319280  av Supramk3turbo

310 igjennom svingen så nære autoværnet...Tror kanskje jeg hadde driti ut hjertet mitt om jeg hadde sitti på :D
 #319461  av inzane2012

kjenner jeg får jævlig lyst å spille GT3 igjen når jeg såg den filmen der, husker så godt at når jeg først fikk ferdig trimma supraen der, så vant jeg hvert eneste løp jeg kjørte, fikk jo over 1000hk der :) fikk den vel til å gå i ca 380-390kmt på test bana :) hadde og tunet den perfekt til favoritt banene mine med både motor/gir samt understell, gikk med mange timer med prøving og feiling til bilen gikk perfekt ... det var "gode gamle dager" det, før supraen ble så populær som den er nå...