Er skjedd litt. Alt som skulle byttes, er byttet nå. Takk til Viktor for hjelp til det..
Ellers gjorde jeg litt i går, fikk motoren inn i motorrommet, så nå henger den på to motorfester, er begynt å koble diverse. Takk til gamlingen for hjelp. Var faktisk lettere å få den inn i motorrommet enn det jeg trodde, hadde regnet med masse banning og at jeg skulle finne opp noen nye gloser i løpet av kvelden, hehe... Tok ca halvtime fra vi begynte å feste motoren i taljen, til 2 motorfester var festet. Men nå skal det sies at vi har demontert bra mye for å få noen lunde brukenes plass. Så nå gjenstår i grunn det verste.

Er ikke alt jeg er helt sikker på, så kommer sikkert til å spørre om diverse i dagene fremover, med mindre noen har lyst å komme innom å veilede litt
Tviler på jeg får gjort noe i dag siden jeg har litt annet som må gjøres, men satser på å få gjort litt på lørdagskvelden (med mindre jeg er for fyllesyk etter en goood jobb fylla på Voss på fredag etterfulgt av møte/kurs kl 08.00 lørdagsmorgenen!

).
- Toyota Celica Turbo 4wd Carlos Sainz Limited Edition, #3268/5000.
- Toyota Land Cruiser 150, 2010.