supratt skrev:Hva mener du med at du da måtte gi mellom 30k - 40k?????Toyota skulle ha mellom 30k-40k for totallakkering, mens et firma på fosen skulle gjøre det for rundt 10k

supratt skrev:Hva mener du med at du da måtte gi mellom 30k - 40k?????Toyota skulle ha mellom 30k-40k for totallakkering, mens et firma på fosen skulle gjøre det for rundt 10k
CelicaTurbo skrev:fint du stiller Markus, satser på at vi får noen andre med også, ihvertfall Jan Erik om han får på stylingen, og Frank&Stine om dem gidder å kjøre så langt, Pettermo med ST205 WRC er positiv..Jeg ble invitert selv, så jeg blir vel ikke med på den lista? jeg skulle sende info om bilen og sånt..
kanskje flere som har lyst? Jeg må levere inn liste over ønskede biler med bilder i slutten av februar så jeg "vekker" denne diskusjonen igjen da tenker jeg
jan-erik skrev:Fått bekreftet fra Japan at kitet ble sendt 3. februar med båtDa er vi toSkulle vel ha det her om litt over 1 måned, så burde å ha tid til og få det på innen 15. mai.
Christian skrev:Det kommer ett border kit i denne retningen om ikke så lenge, front side og hekkskjørtDet høres bra ut christianSkal kombinere border og aeroware hekken
![]()
Selfølgelig skal det neon på