TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #319747  av lexusmann

Thomas S skrev:Par timer før eg fikk bilen igjen
Det tror jeg kan leve med...ikke det at jeg vet timeprisene deres da... :wink:
 #319749  av Thomas S

Betalte vell litt over tusen lappen men de lagde nye skikkelige fester på potten da med vibrasjonsdemper :mrgreen:
 #319750  av lexusmann

Thomas S skrev:Betalte vell litt over tusen lappen men de lagde nye skikkelige fester på potten da med vibrasjonsdemper :mrgreen:
Var ikke så vondt det...så koster vel potta en tusing også...
 #319751  av Thomas S

Kopien av min kostet 990 :) Betalte rundt 2500kr for min, hadde den på Celicaen eg hadde før :) Det så jalla ut det :lol:
 #319752  av lexusmann

Hehe, tror jeg på.. :D
var forresten hos Riis Bilglass å hørte på soting av rollan i dag...skulle ha 3700 for jobben + ha bilen i 3 dager...ikke det verste jeg har hørt heller...men er jo penger det også...
 #319755  av Thomas S

Det var billig. Riis sku ha nesten 5k for min men det var pga bakruten er ikke lett å få ut pga fastmontert hattehylle :roll:
 #319758  av lexusmann

Er vel noe større din bil tenker jeg... :wink:
 #319875  av tojo

Er bra dominans av Supra MKIIIeiere som registrerte brukere på forumet(innlogget) :D
 #319877  av Supramk3turbo

He he, ja. Vi trives best i flokk :lol:
 #319882  av tojo

Supramk3turbo skrev:He he, ja. Vi trives best i flokk :lol:
Ja nesten som sauene,det neste blir vel at vi sier bhg bhg.
Siden di andre flokkdyra sier bæ :lol:
 #319886  av Supramk3turbo

He he, nja. La oss bruke noe annet enn Brake head gasket, får dårlig flash back når jeg hører det, å blir ikke bedre om alle supra eiere skal gå rundt å si det :lol: Hva med BPU?? bpuh bpuh, høres kanskje litt rart ut. he he he
 #319887  av tojo

Supramk3turbo skrev:He he, nja. La oss bruke noe annet enn Brake head gasket, får dårlig flash back når jeg hører det, å blir ikke bedre om alle supra eiere skal gå rundt å si det :lol: Hva med BPU?? bpuh bpuh, høres kanskje litt rart ut. he he he
Helt enig! BGB er :cry: BPU ,BPU+(++) og APU er tingen :P
 #319935  av lexusmann

Lørnings skrev:Syke syke mennesker! :P :lol: Skeptisk til treff med dere hvis alle skal vase rundt og lage rare lyder :P
Oj, nå fikk jeg bilder i hodet mitt... :lol:
 #319938  av Supramk3turbo

Jeg sier bare: bpuh bpuh :lol:
  • 1
  • 430
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 1170