TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tabu prosjekt!(rx7)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #319603  av Lørnings

Jeg tenkte dere kunne få ta en sniktitt på nyanskaffelsen. Etter at supra'en min forsvant i høst, så ble det litt tid uten en morsom bil på tunet. Men så fikk jeg igjen lysta litt, og ble keen på noe nytt. Så da tenkte jeg at jeg skulle prøve wankel! Dermed ble det kjøpt inn en 90 modell rx7 (FC3s5). Har ikke så mye planer for denne egentlig, skal bare kjøre og kose meg i sommer. Men kan vel hende jeg ryker på 18", og jeg har vel allerede kjøpt tein coilovere :twisted: Også kanskje jeg skal bytte framseter. Men vi får se, tar det litt som det kommer. Studielånet som eneste inntektskilde setter litt grenser kan man si :P Så hvis folk kan godta et litt annerledes prosjekt så kan dere jo lese her, og hvis ikke kan dere la være! :wink:
Vedlegg
Her er skjønnheten=P
Her er skjønnheten=P
rx7.jpg (11.21 kiB) Vist 2265 ganger
 #319605  av mulle-mek

polere den så blirn knall den. kjenner vi deg rett så stopper de ikke der hehe
 #319606  av inzane2012

du må vertfall få lagt ut noen skikkelige bilder :) og jeg tror nok at di allerfleste her inne er såppas glad i bil at merket ikke det som betyr alt så lenge bilen ser bra ut og av skikkelig kvalitet, noe som rx7 er :)
 #319619  av Supramk3turbo

Ja, så ikke så gærn ut den der da :D Men kom med flere bilder, å som Tommy sier, 7m konvertering er sikkert ingen umulighet, du som er så glad i de. Du kan kjøpe Tommy sin 7m :lol:
 #319676  av Lørnings

Den går ganske ålreit allerede egentlig :wink: Er streetporta og fmic!=) Men den er ikke like brutal som supra'en var! Tror ikke det er plass til 7m'en nedi der..den er laang :P Også er det litt kos, for dette er jo en bil som det er plass til å putte henda ned i motor rommet på 8) Skal se om ikke jeg får lagt opp bildene på photobucket så det blir litt størrelse på dem ihvertfall. Akkurat nå står den på 15" stålfelger, ikke så nice :P Kan hende jeg får slengt på orginale mk3felger, de jeg lakka svarte og røde :wink: Den er litt matt i lakken(lakkert av forrige eier), skal høre om det er noen jeg kjenner som kan matte den ned og spraye den med klarlakk..
 #319695  av inzane2012

du får pimpe opp stålfelgene med litt chromekapsler fra biltema da :) helst dem med spinners på :P
 #319728  av Thomas S

80 talls superjapser er rått da :mrgreen:
Disse kan bli virkelig flott :D
 #319823  av TommR

Ja, sjeket ut FC'en en del når jeg kjøpte bil sist. Fant mange kule bilder av sånn da. Å mange med den 13B motoren fra FD. Kanskje et enklere motorbytte enn 7M. hehe Også beholder du lav vekt og bra vektfordeling.

Hissig lyd da ;)

#319865  av Lørnings

Den heter 13b den som sitter i denne også, men den har jo blitt utviklet da. Først en ganske dårlig en i de første, så en ganske mye bedre i facelift'en(som jeg har), også twinturbo utgaven som sitter i FD som er enda bedre igjen :wink: De er sykt tunge de her og, akkurat som supra..veier vel rett i overkant av 1300kg, og det er en liten bil! Men vektfordelinga er vel ok..vet ikke hva den er jeg men.. :wink:

Her kommer bildene i større utgave ihvertfall :wink: Den ser bedre ut vaska enn den gjør her, men dere får ihvertfall en anelse..den er sånn rød-oransj :D

Bilde

Bilde

Bilde
 #319869  av Supramk3turbo

Tøft :D To potter, det er dobbelt så bra det :lol:
 #319871  av Lørnings

Klør i fingra etter å få på sommerhjul nå! :lol: Best å ordne det til helgen vel :D Så får heller volvo'en stå på vinterhjul en stund til :P Er bilen din snart klar for veien eller Thomas? :D Vi får dra ut å cruise en helg :D
 #319873  av Supramk3turbo

Ja, er med på den. Bilen er vell klar om ikke så lenge, men sånn som jeg jobber om dagen, så må ting planlegges nøye for å få gjort noe på bilen i det hele tatt. Har fri til uka, men skal på tre dagers kurs å må jobbe torsdag, så da er det bare et par dager fri så reiser jeg på jobb igjen. Men, vi skal få til det vettu :D
 #319888  av Thomas S

Flotte bilder :mrgreen: Likte ikke helt felgene da. Sku vært litt mer mandige eiker om du skjønner :P