TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tabu prosjekt!(rx7)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #319889  av tojo

Pen bil,flere bilder :P Har du noen vidre planer for den?
 #319891  av TommR

13BT heter vel den hvis jeg ikke tar feil. 13BREW heter twin turbo motoren. Eller var jeg på jordet nå? wankel er snodige greier ass. Dreiv å leste litt om det nå. Aldri studert selve oppbygninga av motoren før, bortsett fra at det er terkanter (apex'er) og sånt. Sinnsykt store dyser dem bruker på de bilene. vet du hvor store de orginale er og hvor mange det er? Ser folk som bruke 4x 1680cc dyseer osv.. Hvordan er egentlig bensinforbruket sammenlignet med 7M'en?
 #319934  av Lørnings

Thomas S skrev:Flotte bilder :mrgreen: Likte ikke helt felgene da. Sku vært litt mer mandige eiker om du skjønner :P
Jeg lurer jo litt på 18" da, men vi får se an litt hva pengene strekker til! :wink: Jeg lurer litt på noen zitohjul!=) Men jeg føler liksom at svarte med kromkant er litt oppbrukt..noen andre gode forslag? Hvis ikke blir det slike tror jeg.. http://www.bilprodukter.no/html-sider/b ... /bp08.html
TommR skrev:13BT heter vel den hvis jeg ikke tar feil. 13BREW heter twin turbo motoren. Eller var jeg på jordet nå? wankel er snodige greier ass. Dreiv å leste litt om det nå. Aldri studert selve oppbygninga av motoren før, bortsett fra at det er terkanter (apex'er) og sånt. Sinnsykt store dyser dem bruker på de bilene. vet du hvor store de orginale er og hvor mange det er? Ser folk som bruke 4x 1680cc dyseer osv.. Hvordan er egentlig bensinforbruket sammenlignet med 7M'en?
Jeg mener å huske noe om at det sitter 4x550cc dyser på dem orginalt(ikke sikker,men ihvertfall 2stk også annen str på sekundærdysene). Sindre (som er min "veileder" og kjører drifting med rx7) kjører 2x720cc og 2x1680cc ihvertfall. Da bruker de mye suppe!! Tror wankelen er omtrent som 7m'en..rundt litern på langkjøring og endel mer ved pådrag :P Slipper gassen ved pådrag så kommer det stikkflammer ut, så jeg tror den får nok fuel :P :D lader ikke så mye da..0,7-0,8!
tojo skrev:Pen bil,flere bilder :P Har du noen vidre planer for den?
Ikke noe mer enn jeg skrev i første posten egentlig..skal bare kose meg :wink:
For de som ikke orker å trykke på linken, så ser felgene slik ut=P
For de som ikke orker å trykke på linken, så ser felgene slik ut=P
zito-GTR_0003.jpg (6.98 kiB) Vist 1770 ganger
 #319947  av Thomas S

Synest at Ultralite sine felger er ganske fine :D Billige også :)
Bilde
Bilde
http://www.styling-tech.no
Billige skikkelige dekk har de også :) Brodern kjøpte Ultralite Apache med Toyo T1-R ferdig montert for en billig peng :)
 #319959  av Lørnings

Hva er definisjonen på billig peng? :P :wink:
 #319976  av Thomas S

Felg under 2500kr pr stk :P
 #320117  av Lørnings

Thomas S skrev:Felg under 2500kr pr stk :P
Hallooo jeg er student!! :P da koster det jo 15000kr for sett med dekk.. neei, vi får se..

Jaa, jeg vet tommy, de er kule :wink: Men jeg vil ha noen som ikke er ensfarga, hadde jo det på forrige bilen :wink:
 #321376  av Lørnings

Liten oppdatering herfra :wink:
Driver å monterer målere, da ALLE målerne som satt i bilen var av forksjellig type (4stk. :P ) Så tenkte jeg at jeg måtte rydde opp litt og få alle like, det blir bra! Blei målere fra tema, men jeg syns egentlig de ser veldig ålreite ut :wink: svart bakgrunn med hvite siffer! :wink: Blir da turbotrykk og oljetrykk i a-stolpen, og oljetemp og vanntemp i midtkonsollen. Fikk på sommerdekk på fredag..!!STAS! :D God påske!! :D

Mobilbilder! :?
Bilen er trist på 15" vinterhjul!
Bilde

Driver å styrer inni med måleropplegget. Jeg har planer om å prøve meg med sota plexiglass med 2 målere over cd spiller'n, jeg tror det kan bli kult :wink: Også får dere se interiøret! Stolene er ikke så gode, så jeg er litt keen på sparco r100 stoler, de koster rett over 2' per stykk, så vi får se! :wink:
Bilde

Sommerhjul!! :D om enn grått i været! :P
Bilde
 #321588  av Lørnings

Jeg lurer litt på slike framstoler! :wink: Men jeg må prøvesitte dem først, og de har ikke fått dem inn hos realcar ennå. Ikke står økonomien helt i stil heller :P Selv om de ikke er så dyre..!Noen som trenger sommerhjelp til et eller annet? :D
Vedlegg
Sparco r100
Sparco r100
Sparco_Seat_R100hr.jpg (18.22 kiB) Vist 1598 ganger
 #321600  av Supramk3turbo

Ser bra ut:) Du blir med opp på ACR du?? :D
 #323466  av Lørnings

Idag har jeg vaska og polert bilen! :D Jeg er så dårlig på det, ihvertfall polering..så er jo en skikkelig nyhet hver gang! :P I tillegg gikk jeg bananas på eksostuppene med auto-sol..de blei krom igjen gitt :D Sommern er her folkens..nå må alle få istand og ut på veien med alle grombilene!! :lol:
Vedlegg
Nypolert 7'er=D
Nypolert 7'er=D
DSC00457-2.JPG (410.26 kiB) Vist 1328 ganger
 #325592  av Lørnings

Hehe..du syns det? :P Nei, da forsvinner all sjarmen med bilen..!"Braaaaaaaaaaaap-pssj"!! :D dessuten blir den jo evig tung i fronten med en 7m foran der! Men den hadde sikkert gått fært..hadde vel blit hakket raskere enn thomas sin med 7m da tenker jeg..veier jo 100kg mindre.. :wink:

Ellers så skjer det lite for tiden..jeg har 18,32 kr på konto! :P