TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• playstation 3

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #316620  av celicagt4205nord

jeg har 2stk ps3 i huset,men jeg får ikke spakene fra de forskjellige maskinene til å virke om hverandre,lyset i spaken bare blinker åfinner ikke maskinen jeg vil den skal funke på,en annen ting jeg lurer på er om det går ann å kopiere data fra den ene maskinen til den andre?takker for svar :D
 #316623  av inzane2012

celicagt4205nord skrev:jeg har 2stk ps3 i huset,men jeg får ikke spakene fra de forskjellige maskinene til å virke om hverandre,lyset i spaken bare blinker åfinner ikke maskinen jeg vil den skal funke på,en annen ting jeg lurer på er om det går ann å kopiere data fra den ene maskinen til den andre?takker for svar :D
merkelig problem du hadde der, men er det ikke sånt opplegg ala det som xbox360 har med at du må trykke på en sånn connect knapp? rart at di ikke funker på begge maskinene da...

og er det save data og profiler du tenker på å kopiere over?? du kan kanskje prøve å koble til en ekstern disk til den ene maskina og kopiere det over på den for å overføre datane på den måten, eventuelt prøve å koble dem i nettverk og overføre på den måten...
 #316627  av Amund

Første gangen du kobler opp ein kontroll til ein ps3, må du "gifte" den med maskina. koble til kabelen og gå inn på innstillinger. der vil du finne den funksjonen. husker ikkje i farten kva den heiter...

PS3 kan du plugge i ein minnepenn eller lignende for å overføre det som er lagra på harddisken til anna maskin, eller rett og slett ta sikkerhetskopi. Ein kjempefordel framfor X-BOX360 der dette ikkje er mulig uten masse knoting...
 #316637  av inzane2012

ja på xbox må du koble den i nettverkt enten med en anna xbox eller en pc og styre på med det...
 #316638  av JK86

det er det jeg alltid har sagt. med fare for en diskusjon men ps3 er mye bedre enn alt annet
 #316639  av inzane2012

JK86 skrev:det er det jeg alltid har sagt. med fare for en diskusjon men ps3 er mye bedre enn alt annet
ooooh, nå leika du med livet her :P hehe
nei, jeg må si meg enig der, jeg hadde heller foretrukket en ps3, men økonomien strekker nok ikke til det:( pluss at jeg har komt så gått inn i spilla mine på xboxen at jeg ikke gidder å bytte med det første :P
 #317388  av chris

celicagt4205nord skrev:jeg har 2stk ps3 i huset,men jeg får ikke spakene fra de forskjellige maskinene til å virke om hverandre,lyset i spaken bare blinker åfinner ikke maskinen jeg vil den skal funke på,en annen ting jeg lurer på er om det går ann å kopiere data fra den ene maskinen til den andre?takker for svar :D
Må koble i USB kabelen til stikka hver gang du bytter maskin. Dette for at stikka skal identifisere seg med maskinen. Lysene vil da slutte å blinke og få et ID-nr.
 #317392  av Daniel HS

JK86 skrev:det er det jeg alltid har sagt. med fare for en diskusjon men ps3 er mye bedre enn alt annet
Indeed 8)
 #317399  av lexusmann

Har lest en plass at ps3 trekker veldig mye strøm, stemmer det?
 #317401  av Daniel HS

lexusmann skrev:Har lest en plass at ps3 trekker veldig mye strøm, stemmer det?
Mulig det, men det gjør jo ikke spillopplevelsen noe særlig dårligere av den grunn da... :P
 #317433  av JK86

noen som spiller online på ps3 her a? i såfall la oss slenge ut noen brukernavn så kanskje cod spilla får noen nye toyota klaner etterhvert. hehe. mitt bruker navn er joakim86 add meg alle her inne som spiller online på ps3
 #320040  av chris

lexusmann skrev:Har lest en plass at ps3 trekker veldig mye strøm, stemmer det?
Ikke sammenlignet med noe annet man har i huset.. ta en titt på Plasma-tv'en og se hvor mye strøm DEN trekker :P

For øvrig, det er forskjell på PS3 utgavene på strømtrekk.. 60gb utgaven (den gamle første varianten) har et strømtrekk som er ca dobbelt så høyt som de nye 40 og 80 gb'ene (husker ikke antall watt). Dette pga forskjellig prosessorteknologi. Derfor bråker også kjøleviften på 60'en mye mer enn på de nye.
 #320082  av EXS

*kremt* BS...

8)
 #320142  av JK86

*kremt,kremt* vet sannheta svir for alle der ute som ha en shitbox men sånn er det bare :mrgreen:
 #320147  av inzane2012

ingen som har litt teknisk innsikt kan påstå at xbox360 er ei bedre maskin enn ps3 når det kommer til innmaten, resten er rein og skjær personlige preferanser, som software, kontroller og online muligheter...jeg har kun xbox fordi den er billigere, og fordi den har ett lett online system når det kommer til spillene jeg spiller, men så fort GT5 kommer, da er det ps3 all the way :P