TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mange supra mk3 med 2jz her ?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #319607  av TommR

Ja du sier noe der. Planlegger å bruke 7m'en min i en annen bil, kanskje en FC. :D Eller så kan du få den billig av meg Henrik. ;) hehe Vil gjerne sitte på i wankel til sommern, er vel litt spess det å.
 #319790  av toyparts/mvp norge

man bruker bare 1jz motorfester på 2jz blokk i en 89+ travers for å få det til å passe, litt småstyr med elektrisk om det må forlenges, ellers bunner man ned i under 10 ledninger totalt som må brukes for å få det opp å gå.
 #319812  av Lørnings

Jeg mente å huske det måtte litt "modifisering :P " av torpedoveggen til..den sklir vel ikke nedi av seg selv? Du får det til å høres så sykt lett ut Erik! "Du gjør bare sånn og slik, og vips så er du ferdig" :P også må man vel passe på at motoren har riktig type bunnpanne? :wink: Men det er vel bare å sette igang..de blir jo rå disse bila :D
 #319816  av toyparts/mvp norge

Lørnings skrev:Jeg mente å huske det måtte litt "modifisering :P " av torpedoveggen til..den sklir vel ikke nedi av seg selv? Du får det til å høres så sykt lett ut Erik! "Du gjør bare sånn og slik, og vips så er du ferdig" :P også må man vel passe på at motoren har riktig type bunnpanne? :wink: Men det er vel bare å sette igang..de blir jo rå disse bila :D
hehe er riktig det med torpedoveggen men er litt rart, for det har vært noen biler vi har sluppet å gjøre noe med.
 #319829  av tojo

Jeg har ikke modifisert torpedoveggen,å enda er det forholdsvis grei plass iallefall 1 -1,5cm :D (Dette er 1JZ,men utifra målinger/sammenligninger av 2jzen min så er avstanden nokså like :-) )
 #319990  av toyparts/mvp norge

tojo skrev:Jeg har ikke modifisert torpedoveggen,å enda er det forholdsvis grei plass iallefall 1 -1,5cm :D (Dette er 1JZ,men utifra målinger/sammenligninger av 2jzen min så er avstanden nokså like :-) )
har modifisert noen og noen har jeg ikke gjort det på.
 #320059  av tojo

toyparts/mvp norge skrev:
tojo skrev:Jeg har ikke modifisert torpedoveggen,å enda er det forholdsvis grei plass iallefall 1 -1,5cm :D (Dette er 1JZ,men utifra målinger/sammenligninger av 2jzen min så er avstanden nokså like :-) )
Ja har hørt at det er forskjeller ute å går,dette må vi få kartlagt snarest. :lol:
 #320116  av toyparts/mvp norge

tojo skrev:
toyparts/mvp norge skrev:
Ja har hørt at det er forskjeller ute å går,dette må vi få kartlagt snarest. :lol:
skal faktisk ta en dag å sjekke opp delenummeret på torpedovegger, må jo finne ut av det kan du si