TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• playstation 3

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #320159  av sindrejl

eneste grunn til at xbox "kan være bedre" er fordi det helt ærlig har kommet en del flere store titler til den maskina.. men som inzane sier, ps3'en kjører på teknologi som ligger lysår foran, så den diskusjonen er det ikke noe vits å starte engang :)
 #320163  av Alexander G

Nå er jeg så "heldig" at jeg har både ps3 og xbox360.

For å si det slik, 360en har jeg ikke slått på på over 6mnd, mens PS3en var i bruk sist uke.

360en var utrolig fet og kul i begynnelsen, hatt den siden den dagen den kom, men straks PS3en var i hus så var den glemt.
Det er kanskje bare meg men grafikken virker endel bedre på PS3en enn på 360en.
 #320165  av inzane2012

sindrejl skrev:eneste grunn til at xbox "kan være bedre" er fordi det helt ærlig har kommet en del flere store titler til den maskina.. men som inzane sier, ps3'en kjører på teknologi som ligger lysår foran, så den diskusjonen er det ikke noe vits å starte engang :)
nettopp :) bare vent til cell prosessoren begyner å bli mer brukt, den har nesten uendelige muligheter... du kan i teorien lage ett kjøleskap med en cell cpu som kan snakke med ps3'n og gi info til deg mens du spiller som hvor mye cola du har igjen, eller pils ;)
er vel og snakk om at du kan koble sammen flere cell cpu'er fra forskjellige apparater for å øke regnekraften...
 #320180  av celicat23

Alexander G skrev:Nå er jeg så "heldig" at jeg har både ps3 og xbox360.

For å si det slik, 360en har jeg ikke slått på på over 6mnd, mens PS3en var i bruk sist uke.

360en var utrolig fet og kul i begynnelsen, hatt den siden den dagen den kom, men straks PS3en var i hus så var den glemt.
Det er kanskje bare meg men grafikken virker endel bedre på PS3en enn på 360en.
Hadde både 360 og PS3, men solgte PS3'n. Ble bare spilling på xboxen for min del :) Spillene ser jo så og si identisk ut på begge konsollene, så poenget med og ha begge er rimelig lite.
 #320182  av EXS

inzane2012 skrev:ingen som har litt teknisk innsikt kan påstå at xbox360 er ei bedre maskin enn ps3 når det kommer til innmaten, resten er rein og skjær personlige preferanser, som software, kontroller og online muligheter...jeg har kun xbox fordi den er billigere, og fordi den har ett lett online system når det kommer til spillene jeg spiller, men så fort GT5 kommer, da er det ps3 all the way :P
ja på papiret....

men det hjelper ikke med sinnsyk hardware når man ikke klarer og utnytte den, :P (enda ivertfall)

har hatt både ps3 og 360 og grafikkmessig så klarer ikke jeg se forskjell....

en grei forholdsregel er egentlig og kjøpe den konsollen som venner og kjente har

utover det blir det KUN personlige preferanser :)

ang GT5... hørt om Forza 3 8) ? sony sammenligner gt5 med forza2 som er 3 år gammelt :wink: (ja det er muuulig jeg bikker litt til 360 siden :P )

men dette ble litt OT
 #320186  av inzane2012

kanskje ikke så rart at ps3 ikke blir utnyttet fullt enda heller... xbox360 har jo vert ute på markedet mye lenger...

men som sagt, det bunner kun ut i personling preferans om hva man syns er best, men rent teknisk, så er det ps3, uten tvil :P
 #320192  av EXS

jepp... som du sa x360 8)
 #320331  av sindrejl

inzane2012 skrev: er vel og snakk om at du kan koble sammen flere cell cpu'er fra forskjellige apparater for å øke regnekraften...
du har jo hørt om "folding at home"? :)