TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Norsk tippings grasrotandel

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #320453  av tojo

Hadde vi vært en klubb , kunne vi mottatt 5% av våre egne tippepenger. :D
Ser det er flere bilklubber som er registrert der.
Da hadde vi kunnet brukt pengene til treff osv :P det hadde vært noe det :P
 #320462  av hmsilset

Tror det kommer til å bli masse mas om grasrotgreia jeg.Ser det står annonser fra forskjellige om å gi til dem i avisa også.Om ts-ogn oppretter en sånn ordning/konto så skal jeg vurdere å begynne å tippe :P Må være noe enkelt isåfall.Kan ikke fordra å tenke :D
 #320556  av inzane2012

chris skrev:Må vel være en eller annen form for registrert organisasjon, vil jeg tro?
skulle vel ikke vere så vanskelig å få til, men vil nok sikkert vere en del papir arbeid for å få det til...
 #320585  av chris

inzane2012 skrev:
chris skrev:Må vel være en eller annen form for registrert organisasjon, vil jeg tro?
skulle vel ikke vere så vanskelig å få til, men vil nok sikkert vere en del papir arbeid for å få det til...
Det har vært foreslått før, faktisk flere ganger.. men ts-ogn fortsetter nok slik det er i dag.
 #320643  av inzane2012

chris skrev:
inzane2012 skrev:
Det har vært foreslått før, faktisk flere ganger.. men ts-ogn fortsetter nok slik det er i dag.
tror jeg og, er jo bare drevet av privatpersoner på fritiden så :)
og dem gjør en fantastisk jobb sammen med moderatorene med å holde oppe nivået på forumet :) "smisk smisk" :P hehe
 #356856  av tojo

Ser det er flere gatebilklubber som er blitt grasrotmedlem. :roll:
 #356987  av Sven

tscn.no er jo klubb. Burde gå med de da :D