TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• peugeot 605 drivknute

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #320439  av Helgeland

heisann.. jeg har fått et problem. med min bruksbil.. det er at drivmansjetten og drivknuten er ødelagt.
fredag var jeg innom biltema, bilxtra og mekonomen. men ingen kunne skaffe drivknute til slik bil.. jeg har ikke snakke med merkeversksted.. men kan det vær at jeg ikke kan bytte ut kun drivleddet?? at jeg må bytte ut alt helt inn til kassa..

kan det vær like lett og greit og bare bytte ut hele akslingen??

jeg vet dette er fra bil til bil så det er bare spl. om noen som vet/har hørt noe ang dette.
håper noen har noe innspil..
 #320487  av Helgeland

fillin snakte me merkeversted i dag.. det var ikke mulig og bytte bare drivknute.. måtte bytte ut alt helt til kassa.. dette kostet jo da nesten 5000 og det er like mye som jeg ga for bilen:(

fader også..
hva sjer hvis jeg fortsetter og kjøre med dette??
 #320513  av ke25-toyoglide

Viss det ikkje er for gale så går det ann å skifte mansjett for å hindre mer dritt å komme til.
Kanskje det holder en stund då.
Men i prinsippet er det som å pisse i buksa.
Lyden blir nok bare verre og verre og viss du ikkje blir lagt inn på lokka avdeling, så vil den knekke tilslutt.
Den går ihvertfall ikkje gjennom PKK neste gang
 #320518  av Helgeland

okei takker for svar... etter som jer forstår går det ikke ann og bare bytte mansjetten heller. verfall ingen som selger. er stygt redd for at jeg må påkoste bilen det den er verd:(