TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fast And The Furious

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #320694  av Espen-S

Da kommer det enda ett kapittel i The fast and the furious Serien, nå til fredagen! :)
Blir virkelig artig og se hva de har fått til i år.
Blir litt kult med Brian Og Dom tilbake på veien ;)

Skal dere se den?
 #320696  av James

Denne skal sees ja :wink: Vi e faktisk en stor gjeng kompiser med grombiler (haug med s14a, M3, MR2 osv... :P )som skal kjøre kolonne nedover til kinoen på fredag hehe
stå parkert i linje forsiden av hverandre i parkeringshuset :P
Ender vel opp med at santlige mangler skilter etter filmen hehe
 #320698  av Espen-S

Genialt påfunn! :D
Må prøve å få te det samma asså ! :P
 #320700  av apehest

Blir vel til at bilene blir stjælt når mens dere ser film :(
 #320704  av James

apehest skrev:Blir vel til at bilene blir stjælt når mens dere ser film :(
nei får da virkelig ike håpe det!! er vel heller polisen som tar seg en runde å ser på de :P
Espen-S skrev:Genialt påfunn! :D

jepp! Er tolv kompiser så langt, bare grombiler hehe..
 #320762  av Daniel HS

James skrev:
nei får da virkelig ike håpe det!! er vel heller polisen som tar seg en runde å ser på de :P

Da er jeg, Madness19, TheCelicaFan13, ThomasBV8 + noen andre også med iallefall ;)

Snakker vi et meet etterpå? :D
Sist redigert av Daniel HS den 01 apr 2009 20:55, redigert 2 ganger totalt.
 #320763  av turbokjell

Skal se den imorgen jeg i storsalen på Colossem. 2a bilene fra filmen skulle også være der så det blir sjov.
 #320766  av ErikG

Makan Espen. Trodde du skulle montere turbo på starleten i morra jeg! Får jeg gjøre det alene da. Skal se den på fredag.
 #320769  av James

Daniel HS skrev:
James skrev:

Da er jeg og Madness sikkert også med iallefall ;)

Snakker vi et meet etterpå? :D
gode greier det! :) Endelig litt flere Toyotaer... hehe hva som skjer etter kinobesøket er enda ikke blitt diskutert... blir nok bilkjøring rundtom i Bergen by tenker eg :wink:
 #320774  av Daniel HS

James skrev:
gode greier det! :) Endelig litt flere Toyotaer... hehe hva som skjer etter kinobesøket er enda ikke blitt diskutert... blir nok bilkjøring rundtom i Bergen by tenker eg :wink:
Høres bra ut... :D Samles et sted da, preike drit, sparke i dekk, og glo på hverandres biler... :wink:
 #320775  av James

Daniel HS skrev:
James skrev:
Høres bra ut... :D Samles et sted da, preike drit, sparke i dekk, og glo på hverandres biler... :wink:
Jepp!! :mrgreen: blir helt sjeft!
 #320776  av Daniel HS

James skrev:
Daniel HS skrev:
James skrev:
Jepp!! :mrgreen: blir helt sjeft!
Gleder meg.. Bare få på sommerskoene... :wink: Blir mye dekkskift denne helgen, er jo banekjøring på søndagen... :P
 #320777  av chris

Broren til samboeren min dukket plutselig opp med billetter til premieren. Ser for meg at det blir en mer urealistisk film enn noensinne i F'n'F serien, men forhåpentligvis er underholdningsverdien på topp :D :D
 #320779  av Espen-S

Trur det blir topp folkens ;)

Må gjærne ta noen bilder å slenge inn her å! :D

skal prøve å få tatt noen bilder om det blir show på premiera :)
 #320780  av Daniel HS

chris skrev:Broren til samboeren min dukket plutselig opp med billetter til premieren. Ser for meg at det blir en mer urealistisk film enn noensinne i F'n'F serien, men forhåpentligvis er underholdningsverdien på topp :D :D
Er vel derfor vi går å ser den, film skal ikke alltid være realistisk... :P Gleder meg som en unge jeg da... Har ikke sett så mange trailere av den, bare den ene første som kom. Jo mindre jeg vet, jo kulere å se den i grunn... :D