TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fast And The Furious

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #320799  av ArildM

Daniel HS skrev:
chris skrev:Broren til samboeren min dukket plutselig opp med billetter til premieren. Ser for meg at det blir en mer urealistisk film enn noensinne i F'n'F serien, men forhåpentligvis er underholdningsverdien på topp :D :D
Er vel derfor vi går å ser den, film skal ikke alltid være realistisk... :P Gleder meg som en unge jeg da... Har ikke sett så mange trailere av den, bare den ene første som kom. Jo mindre jeg vet, jo kulere å se den i grunn... :D
Totalt enig! Jo mer trailere en ser for en film jo mer skuffa blir en! Må vel dra å se denne jeg også :)
 #320822  av Espen-S

trailere er kjedlige å se på. for de viser alltid uti slutten a filmen, å da blir en garantert skuffa..

MÃ¥ seeas,Blir nesten en tradisjon ;)
 #321026  av chris

KK-ma70 skrev:Lurer på hvor mange som mister lappen etter kino'n? Noen blir litt ivrigere enn andre... :D
Hvilket var tilfelle også denne gangen. Gikk ikke mange minuttene etter vi hadde kommet ut av kinoen før vi hørte den ene brøle forbi etter den andre.. :P

Var for øvrig en kul film. Som ventet, ikke akkurat noen realistisk film (og ikke ønsker jeg at det skal være det heller), men masse action, fete biler, effekter, humor.. = perfekt popkornunderholdning :D
Bra at de hadde masse referanser til den første FnF filmen, men jeg hadde håpet de skulle dukke opp med en bestemt oransje bil :P
 #321033  av Bamsemoms

Enig med Chris.

Dette er en kjempe underholdene film. Tror ikke den vinner noen premier eller får noen amanda. Men dette er en film som vi bil interiserte kommer til å elske.
 #321048  av ina

jeg syntes også filmen var morsomt.. går ikke glipp av noe ved å se på den..
 #321050  av Espen-S

Filmen var konge :) Sjukt bra fortsettelse fra den første filmen for å si det sånn. å du kan omtrent regne med at det kommer en 5'er neste år. Noe jeg håper på for liker F&F filmene :) og særlig om de kan holde seg i slik kurs som de kjører nå.. F&F = Gatekjøring lik detta :D

eneste jeg syntes var rart var at Han kom tebake... men eller var det kule biler,babes,rå kjøring og de gode gammle folka :D

5+ fra meg ;)

Hadde foresten en litt kul sammling forann kinoen. Skuffa det ikke var en supra eller noe da :( men var ett par Lancere, ett par skyliner og noen 200 sx. Morro kveld :)
 #321051  av Daniel HS

Espen-S skrev:Filmen var konge :) Sjukt bra fortsettelse fra den første filmen for å si det sånn. å du kan omtrent regne med at det kommer en 5'er neste år. Noe jeg håper på for liker F&F filmene :) og særlig om de kan holde seg i slik kurs som de kjører nå.. F&F = Gatekjøring lik detta :D

eneste jeg syntes var rart var at Han kom tebake... men eller var det kule biler,babes,rå kjøring og de gode gammle folka :D

5+ fra meg ;)

Hadde foresten en litt kul sammling forann kinoen. Skuffa det ikke var en supra eller noe da :( men var ett par Lancere, ett par skyliner og noen 200 sx. Morro kveld :)

Han kom ikke tilbake... Det som skjedde der skal nok forestille tiden før TD (Tokyo Drift). I TD sa han "This is my Mexico" om Japan. Og i siste filmen her nevnte han at "Det skjer mye spennende i Tokyo". I tillegg sa også Dominic i slutten på TD "Han likte amerikanske muskler den gangen han kjørte med han" (om ikke ordrett)... Så setter du det sammen så virker det som om det skjedde før Tokyo Drift.. Om du er med?
 #321055  av Bamsemoms

Jepp.. Hendelsen er basert på tiden før TD.

det jeg husker best fra TD er at DOM forteller at han er en gammel venn av Han.

Virker som dem prøver å glemme F&F 2
 #321064  av Espen-S

Ã…ja. NÃ¥ er jeg med. Da har det jo igrunn en go sammenheng :)

Da ble det jo enda bedre når jeg tenker meg om.

Håper virkelig på en 5er, for de kan ikke slutte når det ble spennans :P
 #321087  av Daniel HS

Bamsemoms skrev:Jepp.. Hendelsen er basert på tiden før TD.

det jeg husker best fra TD er at DOM forteller at han er en gammel venn av Han.

Virker som dem prøver å glemme F&F 2
Virker i grunn som om dem prøver å komme inn "på sporet" igjen.. Hvis de klarer å flette filmene slik inn i hverandre senere også, kan det bli en kanon "film-serie" hvis de lager flere fremover... Håper jo selvsagt på en 5er jeg også... :D
 #321299  av supratt

Den var bedre enn Too Fast too Furious og Tokyo Drift, dog sier jo ikke det mye.... :lol:

Var ikke store greiene og konseptet med å "race" under bakken var jo en kul ide, men fartsfølelsen kom jo ikke akkurat frem.

På ett punkt var filmen meget bra, og det var at de kun på slutten viste litt kjøring med en NSX, og det er bra...For jeg var redd at NSX skulle bli med for mye, og da hadde jo det ødelagt NSX,en slik den første ødela Supraen..... :?

Jo, det glemte jeg nesten, det var knalltøft at de hadde med mer muskelbiler denne gangen, for de holder jo på og får sin renesanse igjen de også :)

(jeg hadde gammel Supra, og var Supra entusiast FØR første filmen, og har ett litt annet syn på disse filmene enn generasjonen som er yngre enn meg :wink: )
 #321309  av Stiansen

Bamsemoms skrev: Virker som dem prøver å glemme F&F 2
Nei, det gjør det ikke. Når Paul Walker fikk velge ny bil ville han ha en ny R34 Skyline fordi han hadde vraka en sånn før :wink:
 #321323  av lexusmann

ArildM skrev:http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=541279 :shock: :roll:
Den der skjønte jeg ikke...hvordan kan man be 150 kino publikumere om å forlate kinosalen fordi det står 2 feilparkerte biler utenfor???Kan jo være meg som bor passelig usentralt til, jeg vet ikke... :roll: