Klarte å rote vekk en purring for første gang jeg og har dermed fått en inkassoregning på 500kr.Regningen var opprinnelig på litt over 200kr. Skal sette en på saken i morgen, og siden han har sånne saker ofte så kan det hende han finner feil fra de som har sendt kravet(frister,om det er rette opplysninger osv).
Uansett så må jeg nå sikkert ta smellen, og er glad jeg ikke trenger noe lån de første 2 åra.Jeg får altid lån, og så og si så mye jeg vil, men vil ikke ha faren min som kausjonist til jeg er 40
Derfor håper jeg ikke sånn svartelisting/betalingsanmerkninger varer mange år.
Så til mitt egentlige spørsmål: Hvilke konsekvenser kan jeg vente meg av dette alvorlige lovbruddet
Håper jeg får svar av noen som har vært i samme situasjon,og betalt inkassokravet med en gang.Kan tenke meg at det er mange!
Uansett så må jeg nå sikkert ta smellen, og er glad jeg ikke trenger noe lån de første 2 åra.Jeg får altid lån, og så og si så mye jeg vil, men vil ikke ha faren min som kausjonist til jeg er 40

Så til mitt egentlige spørsmål: Hvilke konsekvenser kan jeg vente meg av dette alvorlige lovbruddet

Ferrari er den rike manns MR2.
Sjå, gul tekst
Sjå, gul tekst