TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #320887  av Christian

tojo skrev:Blir bra det her :D blir vi til å få se deg ligge bredt rundt på ACR til sommeren?
Mulig det, jeg og Arne Erik prater om å ta turen...

Må jeg evnt ha prøveskilter på bilen eller er det godt nok med lisensen?
 #320889  av Christian

Bilen ble ferdig mattet i kveld, maskering i morgen og lakking på lørdag om været holder :D
Blir nok ikke supert resultat, da burde bilen vært sprøytet med fyller først, men godt nok på en løpsbil! :P
Vedlegg
ferdig 010.JPG
ferdig 010.JPG (394.29 kiB) Vist 390 ganger
ferdig 011.JPG
ferdig 011.JPG (357.49 kiB) Vist 384 ganger
 #320895  av tojo

Christian skrev:
tojo skrev:Blir bra det her :D blir vi til å få se deg ligge bredt rundt på ACR til sommeren?
Mulig det, jeg og Arne Erik prater om å ta turen...

Må jeg evnt ha prøveskilter på bilen eller er det godt nok med lisensen?
:D Høres sup(erb)ra ut,jeg mener bestemt at det er mulig å kjøre med lisens.
Kan sjekke det opp om det er interesse for det.

Venter spent på bilder av ferdiglakkert bil,blir rått.
Misunner deg virkelig din arbeidslyst, ikke noe sinking der i gården kan man si. :D
 #320900  av Christian

Flott om du kan sjekke dette med prøveskilter. Har mulighet for å låne forhandlerskilter, men blir jo mer stress :)

Arbeidslysten er egentlig ikke tilstede, derfor jeg sier meg ferdig nå. Hadde jo bilen lakkerings klar FØR jeg kjøpte wb kit'et, så var litt surt å begynne på nytt igjen. :lol: Sliter litt med "skal bare" syndromet :roll:

Men uansett er vel 9 dager greit å bruke når man har jobb og barn ved siden av. Kona er glad det snart er ferdig kan man si :P
 #321117  av Christian

Hæpp!

Strålende vær i dag, så bilen er ferdig lakket. Tok taket i går og resten i dag, inkl. klarlakken. :D
Da grunnarbeidene er gjort av meg, lakkingen er gjort av meg, og at lakkeringen foregikk ute i snøsørpa, synes jeg at resultatet ble veldig bra. Egentlig bedre enn jeg hadde forventet. Speilene skal lakkes senere, og midt delen av vingen må lakkes på nytt. Vingen var egentlig ferdig, men så kom det ei flue som greide å kravle seg rund på halve vingen, jævla svinet!!! :evil: Er kjapt å fikse da :)
Panseret skal ikke brukes, det ble heller ikke maskert, så er litt diverse der :roll:

Masse bilder følger. :P
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #321120  av Morten

Imponerende arbeidsiver der oppe i bygda må jeg si! :D

Noen bilder med spacere på også, så en kan få litt bedre inntrykk av hvordan den reelt vil se ut? :wink:
 #321170  av Supramk3turbo

Ser skikkelig tøft ut. Ble en helt annen bil på en måte :D Gleder meg til spacere også :D
 #321190  av ArildM

Helrått :!:

Må legge inn litt mer margin når du drifter nærmere vegger nå da :wink:
 #321236  av Christian

Lakkerte sidespeil og vingen i dag, speilene ble bra, men da jeg lakket vingen begynte det å snø! :evil: :roll: :lol:
Den ble ikke perfekt, men jeg er lei, så den ble montert på bilen i dag. Speil og alle lyktene ble også montert.
Bilen er kjørt opp på bukken igjen for å sjekke alle bolter i understellet, samt justering av restriktoren i eksosen.

Håper å testkjøre litt i påsken :D
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 28