TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sivilbil i Kr.Sand :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #320011  av Bite me...!

Stakkars bimmer mannen her skal det vises film.. :D
Bilde
Bilde
 #320023  av EXS

går i begge agderfylkene den, så den i grimstad igår da han sto og lurte oppi et akselerasjonsfelt
 #320029  av Bite me...!

greit å få det dokumentert... :)
 #320823  av Espen-S

haha :P samma syke audien som går her der. Fader meg over 400 hester i den :O Lurer på om det er S- serien den som går her.
 #320826  av Ninjamannen78

Espen-S skrev:haha :P samma syke audien som går her der. Fader meg over 400 hester i den :O Lurer på om det er S- serien den som går her.
Det der er hverken en S eller en RS.. og den har neppe 400hk :roll:
 #320828  av Ninjamannen78

Kjennemerke : PP68441
Eier : UTRYKNINGSPOLITIET
Merke : 1230 AUDI
Modell: AUDI A4
Type : 8E
Reg. år : 06
Kjøretøygruppe : 101 Personbil
Effekt / Slagvol.: 147,00 KW / 1984 cm3
 #320834  av villejan

Den skal være rimelig bra trimmet om den har 400 hk... 2,0t har 200 hk org. (Med automat er dette en besatt bil... fikk 3600 i bot her forrige uken, mens han som eide den mistet lappen søndagen før).
 #320854  av EXS

står vanligvis standart tdi motorer i disse bilene, flashet selfølgelig

går også en sivilaudi (a6) med 3l tdi i området

men mange av disse bilene er uvanlig kvikke, gikk en mondeo i området før med 190 hk (bensin) denna var trimmet med kammer o.s.v.

gateslics hadde den også :P

men det er en vandremyte at disse sivilbilene har 3-400 hester :wink:
 #320888  av villejan

Tviler at du kan dra mere enn 240 org. flashet, de er 170 org. Dreiemomentet er nok skyhøyt, men ikke 400.

Mondeoene som de kjørte med en periode var vel noen som stod st 220 motor i.
 #321235  av Bite me...!

Flertallet av alle oss bilister som bruker veinettet sjekker ikke blindsone, bruker ikke blinklys, kjører med tunellsyn.. Så mitt råd er ta det ut alle andre steder enn på trafikert vei, å du vil leve lenge i landet. Når eg var 20-25 såg eg på veien som en "bane"... Eg ser fortsatt på veien som en "bane" bare full av amatører... Ha det i bakhodet du som digger å kjøre fort fordi du som meg, tror du vet hva du holder på med... :|
 #321386  av Espen-S

Jeg kjørte ca 120 på en lang slette hos meg ( Den er Drøy ). Kommer en Mr2 forbi meg i rundt 180, sivil audin kjørte ganske så mye fortere en Mr2'n når den ble stoppa. Er neimen ikke sikker på om det er ognial motor som står i denna bilen. Hørtes litt værre ut :S
 #321421  av lexusmann

I følge de opplysningene skal den ha 235 hester...er jo ikke vondt det, er jo ikke spesielt stor bil... :wink:men kan jo være skremt opp litt, ja...
 #321481  av Bite me...!

Hk Sier mye om teoretisk toppfart
Nm Sier mye om hvor lang tid det tar å komme dit :!:
 #321554  av villejan

Det er både greit drag (nm) i disse og grom lyd i disse. Hører god brumm fra org. eksosen også. Kan tenke meg rundt 310nm og 240 hk som jeg skrev tidligere.