TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Konverte fra manuelle vinduer, til el. vinduer...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #321584  av AnaXyd

Heisann!

Jeg har en Celica T20, 1996 modell og er LUTA lei å drive å sveive disse vinduene opp og ned når jeg lever i 2009! :P

Det irriterer meg ihvertfall når alle andre jeg kjenner som har Celica har elektriske vinduer.

Så, er det noen som har peiling på hva jeg må gjøre for å mekke dette?

Jeg må vel ha blant annet:

- Dørpaneler med brytere
- Vindusmotorene
- Nødvendig ledningsnett fra brytere, motorer og mot 12v kilde?
 #321946  av 2fast4u

Burde vel være mulig å finne noe slikt hos en høgger el.
Men disse vet å ta seg betalt for slike ting, du må ha hele heisemekanismen i døra ++

Toyota solgte tidligere ett sett for ettermontering på Celica AT/ST20#, delernr NONG0-00393.15
Var til 2 dører med brytere el.nett og monteringsdetaljer, koster ca 4.500.- +/-
Er ikke sikker på om dette kan leveres enda.

:wink:
 #321949  av AnaXyd

2fast4u skrev:Burde vel være mulig å finne noe slikt hos en høgger el.
Men disse vet å ta seg betalt for slike ting, du må ha hele heisemekanismen i døra ++

Toyota solgte tidligere ett sett for ettermontering på Celica AT/ST20#, delernr NONG0-00393.15
Var til 2 dører med brytere el.nett og monteringsdetaljer, koster ca 4.500.- +/-
Er ikke sikker på om dette kan leveres enda.

:wink:
Oj! Takk for den informasjonen! Kanskje det settet er akkurat det jeg er ute etter! :) Utrolig hva folk her vet! Veit du om det er med den ene plastikken til dørpanelet også?

Er det bare å spørre Toyota om det delenr og høre?

Takk! :)
 #323150  av AnaXyd

Da har jeg ringt min nærmeste Toyota, og fikk en pris på 4900kr for det settet. Veit dere hva som følger med i dette settet?

For jeg må jo ha blant annet:
- Nederste delen av dørpanelene som er av plastikk (som har plass til paneler og brytere)
- Ledningsnett til begge dører, og om ikke mer
- Motorer og mekanismene bak dørtrekket
- Eventuelle releer og paneler til dette?
 #323243  av Marcus

Sist jeg var innom Toyota og leste opp ett sånt samlenummer fikk de jo oversikt over alle delene som var i den pakken.. Litt merkelig at de ikke visste dette når du ringte da..?