TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny medlem med Celica VVTi

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #22925  av Goose

For en stund siden kom jeg i kontakt med en kar som skulle kjøpe seg en Celica VVTi. Snakket med han da på vår irc kanal.
Skulle gjerne kontakte ham men jeg vet ikke hvem nick han bruker og om han er i det hele tatt regget i forumet?
Eneste jeg vet at han var fra nor norge og skulle kjøpe seg en 99/00 modell Sølv Celica VVTi.
Noen som har anels om hvem det er?

#22934  av CelicaTurbo

ringer dessverre ingen bjelle nei, men du har jo medlemslisten her:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/memberlist.php

som du da kan sortere på dato så finner du kanskje personen om du husker nicket ut fra listen (om han har registrert seg med samme eller lignende nick).

#22935  av Goose

så i medlemslista, men kan ikke huske nicket.. jaja han dukker opp selv..

#24067  av Vipern

det var garantert meg=)

har nettopp registrert meg! har hatt det litt travelt idet siste, så har blitt litt utsatt dette ja. Celica VVTi -00 ja ;) namme bil.

men tar æ feil eller.. e clutsj et svakt punkt på den biln? :P æ trur æ e litt slem me den av å til.

#24069  av chris

Vipern skrev:det var garantert meg=)

har nettopp registrert meg! har hatt det litt travelt idet siste, så har blitt litt utsatt dette ja. Celica VVTi -00 ja ;) namme bil.

men tar æ feil eller.. e clutsj et svakt punkt på den biln? :P æ trur æ e litt slem me den av å til.
Velkommen :D

#24073  av Goose

Ja det tror jeg var deg. Var det deg jeg snakket med på IRC for en stund siden?

Clurtsj? hm.. ikke noe jeg vet om... kommer ann på kjøringen og bruk av klertsjen også...

#24075  av sindrejl

Han er på irc'en akkurat nå ;)

Velkommen ja ;D

#32111  av Oas

jeg elsker min celica 02 vvti
beste bilen jeg har hat ( og min første heheh)
jeg fikk lappen forigje månte så jeg hvet ikke om slite punktene ehehe
men jeg skal si i fra vis jeg merker noe :roll:

#32173  av Goose

har en 2000 Celica GT og det er ingen slite-punkter så lenge jeg vet om, men bruker du bilen til idiot kjøring så ryker det ett eller annet før eller siden, som på alle andre bilene...