TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stort Problem!! Vindu Vil ikke opp!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #308963  av Abramz

okei høres fint ut:)
Går ut å prøve da :)
 #308968  av Abramz

Takker så jævli meget for all hjelpen :D
Fikk opp vinduet, Men.
Nu går ingen av vinduene mine ned:p
Ny problemløsning. Hjelp? :)
Muli jeg føler meg som en liten amøbe her nu :s
 #308975  av Abramz

mr2storbrua skrev:Sjekket sikringer? Ville sjåførvinduet ned og opp tidligere når du ikke fikk opp passasjervinduet?
ja det ville det..
Hvor ligger disse sikringene?
Har leitet litt men off..
Ble ivri så måtte ut å kjøre litt..
 #308976  av mr2storbrua

Er ikke helt sikker på hvor de ligger, dette står i instruksjonsboka dersom du har den. Men skal være sikringsbokser fremme under panseret ved høyre vippelykt(sjåførsiden på din bil altså), også er det en i hver side foran døra inni kupeen helt ned ved gulvet, også er det en under motorlokket bakerst på venstre side. Se på sikringslokka så ser du om det står electrical window eller noe sånn. Så lenge ikke disse lokka er jdm da :wink:
 #309065  av Abramz

mr2storbrua skrev:Er ikke helt sikker på hvor de ligger, dette står i instruksjonsboka dersom du har den. Men skal være sikringsbokser fremme under panseret ved høyre vippelykt(sjåførsiden på din bil altså), også er det en i hver side foran døra inni kupeen helt ned ved gulvet, også er det en under motorlokket bakerst på venstre side. Se på sikringslokka så ser du om det står electrical window eller noe sånn. Så lenge ikke disse lokka er jdm da :wink:
Alt i den boka står jo på japansk:p
ikke bare bare så må nok leite etter sikringa..
 #321633  av Abramz

Da va jeg tilbake til dette problemet igjen.
Har feilsøkt me en bilmekaniker å funnet ut litt av hvert som vi faktisk ikke skjønner oss på.
Virker som om at vindue hele tiden får strøm til å få vindue ned.
Den "snur" på strømmen. Prøvde å tjuv jorde ene grønne ledninga rett ifra brytern å inni døren.
Da funket det, men når jeg startet bilen føyk sikringa som det sto etter.
Noen som har nå tidligere møter med det her lille, irritable probleme?
Får heller ikke ned pasasjer vindu fra min side heller nå :roll:
 #321763  av Dr.Ling

Jeg venter spent på fasiten, for jeg har akkurat samme problem.
Sier bare klikk-klikk nede fra sikringsboksen (eller er det rele-et), men vinduene rører seg ikke.
Var først sporadisk, og jeg kunne av og til få det til å gå bort ved å hjelpe / dra vinduet opp samtidig som jeg løftet knappen.
Har ikke prøvd å tjyvkoble rett på motorn enda....

Har prøvd å søke på MR2OC.com, men ikke funnet noe svar.
 #321765  av mr2storbrua

Høres ut som motoren er på vei til å ta kvelden. Prøv å ta det fra hverandre og smør opp, eller få tak i en ny motor. Og sjekk at det er kontakt på ledningene...