TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fast And The Furious

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #321325  av Espen-S

Stiansen skrev:
Bamsemoms skrev: Virker som dem prøver å glemme F&F 2
Nei, det gjør det ikke. Når Paul Walker fikk velge ny bil ville han ha en ny R34 Skyline fordi han hadde vraka en sånn før :wink:
Jepp, det la jeg merke til han sa selv. Bra at de fikk en go sammenheng.
lexusmann skrev:
ArildM skrev:http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=541279 :shock: :roll:
Fytti så tett. Herregud, Hvorfor ikke sette en parkerings bot eller taue bort bilen i steden for å ødlegge hele filkvelden fra 150 folk, neida, vi stoppe here greiene vi :O Hadde blitt forbanna jeg asså.

Det vil komme en etterfølger ( Altså F & F 5. Det går ett rykte om det. Står at de har planer om å ta innspillinga i Europa ett sted. Men håper de ikke går bort ifra Paul, win eller hu Mia.. Da blir det ikke F & F :(
 #321371  av ArildM

Ser for meg et lite forsøk på å stikke kjepper i hjulene (pun intended) for 150 folk som alle er garanterte å bli som de værstingtraffikantene som er på filmen om de hadde fått sett filmen ferdig. Tviler heller ikke på at stortingspolitikere og politifolk gjerne skulle ha bannet hele filmen siden det oppfordrer til uvittig kjørekultur. Hadde tatt seg ut som filmen hadde blitt bannlyst i Norge som eneste land i verden :mrgreen:

Altså nok et idiotisk stunt fra noen maktsyke politifolk som ikke ser på bil som noe annet enn et privat strengt regulert areale for transport i fra a-b (dvs. jobb).
 #321662  av ure

For en sinnsykt bra film... SÅNN skal det gjøres for å underholde folk. Terningkast 7... :D Litt kjipt å kjøre Vectra hjem etterpå da... :roll:
 #321664  av Daniel HS

ure skrev:For en sinnsykt bra film... SÅNN skal det gjøres for å underholde folk. Terningkast 7... :D Litt kjipt å kjøre Vectra hjem etterpå da... :roll:
Jeg kjørte CS hjem, men prøvde å ta det noenlunde med ro da... :P
 #321682  av Thomas S

Sinnsyk bra film :D Og R34en var bare heeelt riktig. Originalt utseende og riktig farge :mrgreen:
Ikke skuffet over denne filmen nei :)
 #324251  av inzane2012

denne filmen her passer liksom ikke helt inn i rekkefølga... og det MÅ jo komme en ny film, siden vi møter Han i denne filmen på festen etter toretto og co har kapra bensin traileren, og da sier jo japsen at Tokyo is of the hook, og i Tokyo Drift dukker jo toretto opp i siste senca...

men alt i alt en ganske rå bil, men igjen skulle jeg ønske litt mer bil :) får jo se at Paul velger seg ut TRE skylines, R33, R34 og GTR, skulle likt å sett han bruke alle tre, det hadde vert litt mer artig:) pluss dem kunne droppa den amerikaneren toretto kjører i første løpet med en japse, og heller latt han bruke chargeren mer mot slutten :)
 #324256  av celicat23

inzane2012 skrev:denne filmen her passer liksom ikke helt inn i rekkefølga... og det MÅ jo komme en ny film, siden vi møter Han i denne filmen på festen etter toretto og co har kapra bensin traileren, og da sier jo japsen at Tokyo is of the hook, og i Tokyo Drift dukker jo toretto opp i siste senca...
Næh.. Tror heller de vil glemme de utrolig fæle film nr.2 og 3, og heller lage enda en film med handling som foregår før 2gay2fjoriss og 3studid2drift - og ikke har noe med de grusomhetene å gjøre i det hele tatt. Håper i alle fall det.